Schijven zijn 247 mm!Speederdd wrote:hopelijk gaan 248mm schijven komen,Rio97 wrote:Ik heb vanmiddag er een nieuwe snaar omgelegd. Dat was (met mijn nieuwe doppenset) echt maar een kwartiertje werk.
Echte verschillen van de oude en de nieuwe snaar kon ik niet echt ontdekken. Maar de gemeten voltages wezen wel uit dat de oude blijkbaar behoorlijk doorslipte. Het inhouden van de motor was ook op een regenachtige dag met veel opspattend water op de weg.
@duff: 14,5 V is een goede laadstroom, 11,5 V is wat je op een (goede) accu altijd meet.
En ja, met dat onderstelletje ben ik wel blij. Gaan 148 mm remschijven op waardoor de 13" velgen er ook nog onder passen.
Rogier aka Rio97 - AX GT, CX GTi en een nieuwe auto!
Moderator: webmasters
-
- Moeder Overste
Klopt jaCitroCin wrote:Schijven zijn 247 mm!Speederdd wrote:
hopelijk gaan 248mm schijven komen,

Volgens H-base:
Plaisir (type 1, 1,1L): 238 * 29 * 8,0
Furio: 247 * 33 * 10,0
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage

-
- Drempelkiller
Rogier van harte gefeliciteerd
Groetjes, Henk

Groetjes, Henk
Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl
THNX mensen
Was vandaag weer een ouderwets gezellig dagje bij mams.
En een foto van de cadeautjes:

Van Anne een horloge in Swiss Railway stylie
Met geld van paps en mams een nieuwe camera om in het nieuwe jaar onze AX'jes nog beter vast te kunnen leggen.
Van mijn zusjes een derde remlicht met 23 ledjes in een rijtje (niet op de foto)
En van oma een leuke bijdrage waar ik, met hulp van MNMtm, deze vette doppenset van heb gekocht!
Al een beetje met de camera zitten spelen, een Olympus 740, al een paar leuke foto's mee gemaakt:

Was vandaag weer een ouderwets gezellig dagje bij mams.
En een foto van de cadeautjes:

Van Anne een horloge in Swiss Railway stylie

Met geld van paps en mams een nieuwe camera om in het nieuwe jaar onze AX'jes nog beter vast te kunnen leggen.
Van mijn zusjes een derde remlicht met 23 ledjes in een rijtje (niet op de foto)
En van oma een leuke bijdrage waar ik, met hulp van MNMtm, deze vette doppenset van heb gekocht!
Al een beetje met de camera zitten spelen, een Olympus 740, al een paar leuke foto's mee gemaakt:

Busch, is van dezelfde serie als de andere die jij geregeld had, stond hier in een modelbouwwinkel.MBa@NL wrote:dat groene AX'e ziet er ook wel grappig uit
zou je voor mij eens kunnen kijken wat het merk daar van is? (Busch of Pralin?)
Maarrrr, de groene is te ruil voor een witte

-
- Archivaris
ik kan alleen maar aan rode an blauwe komen, maar ik heb er net een uit elkaar getrokken en dat is doodsimpel dus bij mij gaat er nog een keertje 1 wit wordenRio97 wrote:Busch, is van dezelfde serie als de andere die jij geregeld had, stond hier in een modelbouwwinkel.MBa@NL wrote:dat groene AX'e ziet er ook wel grappig uit
zou je voor mij eens kunnen kijken wat het merk daar van is? (Busch of Pralin?)
Maarrrr, de groene is te ruil voor een witte

maar hoe lang heb je die groene al? want volgens de leverancier begint BUSCH op z'n einde te lopen wat betreft de levering van de AX'jes.
Goed idee! Kan ik 'm in exact dezelfde kleur spuiten als mijn echte plaisir
Die groene heb ik afgelopen juni gekocht hier in Delft bij een kantoor & modelbouwwinkel. Sindsdien heb ik daar ook geen AX meer gezien.
Bij de echte plaisir bleek de v-snaar toch niet de oorzaak van het inhouden en bijna afslaan bij een warme motor.
Gisteravond viel de motor uit midden op een kruispunt, was gelukkig wel rustig en starten was rijden. Maar vanmiddag liep ie stationair verschrikkelijk arm en beroerd bij een warme motor.
Vanavond maar's de ecu bekeken. Wilde eerst de stekker er niet af vanwege een onmogelijk tie-wrapje....
Bleek ook dat de stekker er niet goed inzat, wel erin maar niet 'geklikt' zeg maar.
Netjes aangesloten en 'm opnieuw laten inregelen. Morgen maar weer 's verder kijken.
Andere mensen nog ideeen wat het eventueel zou kunnen zijn?

Die groene heb ik afgelopen juni gekocht hier in Delft bij een kantoor & modelbouwwinkel. Sindsdien heb ik daar ook geen AX meer gezien.
Bij de echte plaisir bleek de v-snaar toch niet de oorzaak van het inhouden en bijna afslaan bij een warme motor.
Gisteravond viel de motor uit midden op een kruispunt, was gelukkig wel rustig en starten was rijden. Maar vanmiddag liep ie stationair verschrikkelijk arm en beroerd bij een warme motor.
Vanavond maar's de ecu bekeken. Wilde eerst de stekker er niet af vanwege een onmogelijk tie-wrapje....
Bleek ook dat de stekker er niet goed inzat, wel erin maar niet 'geklikt' zeg maar.

Netjes aangesloten en 'm opnieuw laten inregelen. Morgen maar weer 's verder kijken.
Andere mensen nog ideeen wat het eventueel zou kunnen zijn?