ruitensproeier
Moderators: denny, vtspower, webmasters
ruitensproeier
ik heb een probleempje met mijn ruitensproeier . hij zit niet verstopt . maar als ik hem aan wil doen doet hij het niet terwijl als ik het pompje rechtstreeks aansluit op de accu doet ie het wel . heb de bedrading doorgemeten en hij krijgt gewoon stroom . weet iemand hier wat het misschien kan zijn en hoe ik het kan verhelpen . alvast bedankt .
mis mijn axje . na 3,5 jaar trouwe dienst heb ik hem moeten laten gaan .
R.I.P
R.I.P
pcrodent wrote:Weet je of het pookje op je dashboard nog goed is?
Ik verplaats deze naar Technisch
voor zover ik weet wel . alles doet het behalve de ruitensproeier .
kan ik dat op een of andere manier testen of het daar aan ligt ? alvast bedankt .
@pcrodent had het per ongeluk verkeerd gepost sorry
R.I.P
R.I.P
pcrodent wrote:Ja met een ander pookje of met een multimeter. Kan vast wel een keer op een meeting door iemand voor je worden meegenomen
Heb je trouwens je zekeringen al nagekeken, of er daar niet ??n van is gesprongen?
en maakt niet uit hoor, daar ben ik voor
de zekeringen zijn allemaal heel . was al zo slim daar naar te kijken maar toch bedankt . :thumbleft:
R.I.P
R.I.P
Re: ruitensproeier
mandy wrote:ik heb een probleempje met mijn ruitensproeier . hij zit niet verstopt . maar als ik hem aan wil doen doet hij het niet terwijl als ik het pompje rechtstreeks aansluit op de accu doet ie het wel . heb de bedrading doorgemeten en hij krijgt gewoon stroom . weet iemand hier wat het misschien kan zijn en hoe ik het kan verhelpen . alvast bedankt .
Wacht eens even... Als ik het goed lees:
Rechtstreeks op de accu doet ie het gewoon, maar
Normaal gesproken krijgt ie w?l stroom maar doet ie het niet!?
Kijk uit, een Cactussssss
Re: ruitensproeier
pcrodent wrote:Wacht eens even... Als ik het goed lees:
Rechtstreeks op de accu doet ie het gewoon, maar
Normaal gesproken krijgt ie w?l stroom maar doet ie het niet!?
precies ja het pompje hoor je dan ook niet draaien . ik word er gek van vooral met al die vliegjes en de pekel op de ramen . aan het hendeltje kan het toch ook niet liggen ? alles doet het behalve de sproeier .
contact spray hebben we ook al geprobeert maar nog steeds dood .
wel fijn mensen die met me meedenken wat het kan zijn
R.I.P
R.I.P
Als het pompje het doet en hij krijgt stroom, dan moet het een slecht contact zijn. Probeer het stekkertje eens te vervangen. Wat je ook kan doen is de motorkap open doen en dan sproeien als ie het dan wel doet zit het slangetje klem
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
-
- AX Spaster Mammer
-
- AX super weirdo
Kep een ruitensproeier prob. bij deviltje...
De pomp werkt, maar er komt niets uit de sproeier (als ik het slangetje er vanaf trek...dan sproeit hij...
kortom,..... sproeidopje zit verstopt....
Hoe krijg ik dit weer open ?
hoe laten jullie hem 8ter trouwens sproeien... kan nergens een knop vinden.....
De pomp werkt, maar er komt niets uit de sproeier (als ik het slangetje er vanaf trek...dan sproeit hij...
kortom,..... sproeidopje zit verstopt....
Hoe krijg ik dit weer open ?
hoe laten jullie hem 8ter trouwens sproeien... kan nergens een knop vinden.....
TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
Rock's wrote:hoe laten jullie hem 8ter trouwens sproeien... kan nergens een knop vinden.....
Gaat met het 'topje' van het rechter hendel
Zitten 2 standjes op voor je achterruitenwisser, bij nog verder doordraaien (tot ie niet meer verder gaat) wordt het pompje ingeschakeld.