Prullenbakken op het dak ????Popmart wrote:Tijdens het typen van het vorige bericht hoorde ik opeens een geluid vanaf het dak wat ik nog nooit eerder gehoord heb
Het Storm-topic
Moderators: Rock's, webmasters
Hier ging het wel (bijna) mis!
reed met +- 60 op een provinciale weg, plots windstoot die mij vd weg afblies, de berm in, tussen 2 bomen door het fietspad op..
gleukkig had ik m daar weer onder controle, want daarachter was de sloot..
achja, verder heb ik wel lol
mmmm AS WE SPEAK barst het hier na een 2uur rust weer ECHT los
reed met +- 60 op een provinciale weg, plots windstoot die mij vd weg afblies, de berm in, tussen 2 bomen door het fietspad op..
gleukkig had ik m daar weer onder controle, want daarachter was de sloot..
achja, verder heb ik wel lol
mmmm AS WE SPEAK barst het hier na een 2uur rust weer ECHT los
op de weg (120 kms gereden in die strom) zag ik :
een boom die op de E313 (Antwerpen - Lummen) gevallen was en 2 autos +- had geraakt (+lange file ...)
een Golf IV die in de afrit 23 te veel naar recht is geweest en zo in een beek terecht gekomen is (chauffeur stond ernaast te GSMen in de wind)
een metaal lader (+- 1m lang) in het midden van de E313 rond afrit 20 (Antwerpen-Lummen)
een metaal lader (+- 1.5m lang) in het midden van mijn straat ...
maar ik kon met mijn klein vinger op de snelweg rijden... zelf 130km/u ging van zelf, gewoon hydractive op harde stand gezet en het was opgelost
een boom die op de E313 (Antwerpen - Lummen) gevallen was en 2 autos +- had geraakt (+lange file ...)
een Golf IV die in de afrit 23 te veel naar recht is geweest en zo in een beek terecht gekomen is (chauffeur stond ernaast te GSMen in de wind)
een metaal lader (+- 1m lang) in het midden van de E313 rond afrit 20 (Antwerpen-Lummen)
een metaal lader (+- 1.5m lang) in het midden van mijn straat ...
maar ik kon met mijn klein vinger op de snelweg rijden... zelf 130km/u ging van zelf, gewoon hydractive op harde stand gezet en het was opgelost
-
TurboTilbo
- AX liefhebber

offcourse he has, hij moet van/voor mij veilig thuis komen hefirst wrote:Heb jij ff geluk met je auto..
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Mijn v-snaar slipt als ie nat is, dus ik dacht: ik ga voor het eerst in twee jaar weer 's met de trein naar mijn werk. Dat was dus niet zo slim bedacht
Laatste trein naar Rotterdam zag ik nog wegrijden, die zal nog wel steeds ergens stilstaan in de polder
Uiteindelijk met meerdere streekbussen en de r'damse metro en weer een bus thuisgekomen op een geheel afgezet station Delft.
Iets meer dan vijf uur over gedaan...
Vader van Anne mag waarschijnlijk overnachten op de Jaarbeurs in Utrecht, da's nog veel minder.
Laatste trein naar Rotterdam zag ik nog wegrijden, die zal nog wel steeds ergens stilstaan in de polder
Uiteindelijk met meerdere streekbussen en de r'damse metro en weer een bus thuisgekomen op een geheel afgezet station Delft.
Iets meer dan vijf uur over gedaan...
Vader van Anne mag waarschijnlijk overnachten op de Jaarbeurs in Utrecht, da's nog veel minder.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
tactisch rogier... never trust de NS he haha! 
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Zie je wel: God houdt ook van irrationele oude franse voitures.q01z wrote:haha de NS kan je wel vertrouwen, meeste vertraging is door externe factorengrietje wrote:tactisch rogier... never trust de NS he haha!
Je wordt meteen gestraft als je 'm laat staan....
En oja!
Net een mailtje naar kantoor gestuurd dat ik morgen niet kom. Ik heb vandaag zowel geduld en gedrang moeten verdragen dat ik morgen therapeutisch aan de AX moet gaan sleutelen.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
whahahaha, dat is een goede!Rio97 wrote:
En oja!
Net een mailtje naar kantoor gestuurd dat ik morgen niet kom. Ik heb vandaag zowel geduld en gedrang moeten verdragen dat ik morgen therapeutisch aan de AX moet gaan sleutelen.
Als je dan toch geen gebruik maakt van de faciliteiten van de NS, hou dan gewoon je waffel erover! Dan is je gezwets enkel gebaseerd op de slechte ervaringen van derden. Want als alles goed gaat is er natuurlijk geen nieuws over de NS!TurboTilbo wrote:edit.
TAALGEBRUIK!
Ik reis al bijna 3 jaar dagelijks met het OV; NS, Connexxion en GVU; 3 uur per dag en heb weinig te klagen!
-
citro-power
- AX Master

Gisteren een dakpan van het dak gewaaid. Gelukkig maar weinig water binnen. Ik ben vanmorgen maar even het dak op gegaan en een nieuwe pan neergelegd.
Verder reed mijn vriendin bijna in een vlak voor haar omvallende boom. Ze stond net op tijd stil. Gelukkig twee dagen geleden nieuwe banden op de auto gelegd, anders had het wel eens anders kunnen aflopen.
Gisteren ging ik maar eens met de trein en heb drie kwartier ergens tussen Bunde en Maastricht stil gestaan omdat er een boom was omgewaaid en op het spoor lag.
Verder reed mijn vriendin bijna in een vlak voor haar omvallende boom. Ze stond net op tijd stil. Gelukkig twee dagen geleden nieuwe banden op de auto gelegd, anders had het wel eens anders kunnen aflopen.
Gisteren ging ik maar eens met de trein en heb drie kwartier ergens tussen Bunde en Maastricht stil gestaan omdat er een boom was omgewaaid en op het spoor lag.
-
TurboTilbo
- AX liefhebber

Nou meneertje koekepeertje, ik heb ook 2 jaar lang veel te veel uren per dag in de trein, bus, andere doodskisten op wieltjes, gezeten. En mijn god wat haatte ik dat!Glenn@nl wrote:Als je dan toch geen gebruik maakt van de faciliteiten van de NS, hou dan gewoon je waffel erover! Dan is je gezwets enkel gebaseerd op de slechte ervaringen van derden. Want als alles goed gaat is er natuurlijk geen nieuws over de NS!TurboTilbo wrote:edit.
TAALGEBRUIK!
Ik reis al bijna 3 jaar dagelijks met het OV; NS, Connexxion en GVU; 3 uur per dag en heb weinig te klagen!
Wat zat ik altijd te smeken om een auto als er weer van die luidruchtige/stinkende/vervelende/breeduitzittende/lelijke/zure mensen vlakbij je zaten, vaak hun verbale diarree zo krachtig in de rondte sproeiend dat er zelfs met MP3 speler in m'n hoofd geen ontkomen aan was.
Ik hou van auto's