Zo ik heb eindelijk mijn alarm gemaakt, hij ging telkens af zonder aanleiding, en het is heel moeilijk om daarachter te komen, had hem eerst gewoon uit staan, maar dan werkt mijn centrale deurvergrendeling op afstandbed. ook niet.
Nu ging hij laatst weer af toen ik dacht dat ie gefixt was en doen d8 ik laat ik eens op me motorkap schakelaar drukken, toen ging hij dus niet af en zodra ik hem losliet wel, dus ff stekkertje eraf getrokken en met sirene weer aangesloten en hoppa gefixt.
Verders heb ik nu ook me verstralers op een tuimelschakelaar aangesloten kan ik zonder me contact om te draaien licht geven, (kan altijd van pas komen).
Nu moet ik alleen nog ff me banden, kmtellerkabel en alle rubbers (motor, ophanging en bak) vervangen.
Ik heb hetzelfde probleem met mijn alarm.............. ik begin er geeneens aan (ik ben nl niet echt handig)
Dit is wel kl#te van de CV zeker omdat het gewoon op slot dooen nu ook soms niet werkt.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
geen idee het is een gemini maar welk model???? al sla je me dood
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.