Koelvloeistof probleem!!!!
Moderators: denny, vtspower, webmasters
-
- Beginnend AX liefhebber
Koelvloeistof probleem!!!!
Vandaag een testrit gemaakt! En ging lekker!
nu kom ik terug zet ik mijn Ax in de schuur en nu gooit hij langs mijn dop zijn koelvloeistof eruit!!
help wat te doen???
Wie weet hoe dit komt en hoe ik dit kan oplossen!
grz. Lex
nu kom ik terug zet ik mijn Ax in de schuur en nu gooit hij langs mijn dop zijn koelvloeistof eruit!!
help wat te doen???
Wie weet hoe dit komt en hoe ik dit kan oplossen!
grz. Lex
lexie wrote:Wie weet hoe dit komt en hoe ik dit kan oplossen!
zip
jah heb hem helemaal volgedaan in ieder geval tussen de min en max!
Opdweilen en constateren dat er de volgende keer minder koelvloeistof bij mag
Ik was een paar maanden geleden met mijn GT naar de gratis veiligheidskeuring van en bij Citroen.
Werd oa opgemerkt dat de radiateur een echoput was. Dus die monteur dat bijvullen tot letterlijk de rand van de vulopening
Daarna rondje rijden en naar de brezan voor een nieuwe accu.
Wij lopen naar buiten om 'm te vervangen. Stond er inmiddels een behoorlijke plas groene sap onder de auto
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
wat ik bij mijn vorige ax had dat ik een gescheurde cilinderbus had..(komt niet vaak voor zover ik weet) maar het is vaker dat de koppakking er uit ligt.. dan komen de uitlaatgassen ook in het koelsysteem en persen zo het water naar buiten. prijzige reparatie.... sluit eerst alles uit.. groeten Daan
1.1carb 4-bak:)
-
- AX Master Spammer
Daan wrote:wat ik bij mijn vorige AX had dat ik een gescheurde cilinderbus had..(komt niet vaak voor zover ik weet) maar het is vaker dat de koppakking er uit ligt.. dan komen de uitlaatgassen ook in het koelsysteem en persen zo het water naar buiten. prijzige reparatie.... sluit eerst alles uit.. groeten Daan
bij een benzine kunnen ze dat zo controleren in de garage, bovendien is een kapotte koppakking eenvoudig te zien als ie lucht het systeem in blaast, dan moet ie belletjes blazen op de vulopening.
-
- AX Master Spammer
Daan wrote:bij een benzine kunnen ze dat zo controleren in de garage, bovendien is een kapotte koppakking eenvoudig te zien als ie lucht het systeem in blaast, dan moet ie belletjes blazen op de vulopening.
bij een diesel ook;)
nope, bij de mijne hebben ze het geprobeerd te meten, maar ding sloeg dus echt niet uit, tenzij er verschillende meetapparaten zijn voor benzine/diesel