elektro prolemen

Alles waar maar een stroom doorheen loopt (Dynamo, centrale vergrendeling, verlichting, dashboard...)

Moderators: vtspower, webmasters

Post Reply
axtroubles
Welkom nieuw AX lid
Welkom nieuw AX lid

elektro prolemen

Post by axtroubles »

Hoi
Kan iemand mijn vertellen hoe ik een complete zekeringenkast met relais bak en kabelboom vervang ?eventueel te downloaden hoe het moet.
Mischien heeft ook iemand dat liggen voor mij ?
( vorige bezitter heeft er een blik cola overheen laten lopen )
Het dashbord uitbouwen , hoe gaat dat?

ps; is de kabelboom in verschillende stukken met connectors?

Groet rene :(

pcrodent
Moderator
Moderator

Post by pcrodent »

Welkom op het forum!

Begin met zoeken in het Haynes-topic (even downloaden!!) en in de HOWTO. (zie hyperlinks)

Heb je dan nog vragen, stel ze dan in de betreffende fora. Ik verplaats dit topic naar Elektrisch.

Volgens mij bestaat de kabelboom inderdaad uit een aantal verschillende stukjes, maar niet alles past op elkaar dus zorg dat je een kabelboom scoort die identiek is aan de jouwe.
Kijk uit, een Cactussssss

Glenn@nl
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Glenn@nl »

Idd, en het is te doen hoor, ik heb ook 'n kabelboom overgezet afgelopen zomer; wel je dashboard eerst uitbouwen natuurlijk, zodat je overal makkelijk bij kan!!

IceByte
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by IceByte »

ligt dr aan of het een type1 of 2 is. Van een type2 weet ik dat dr vanaf binnen een ronde stekker naar de motorruimte loopt, die kan je zo losmaken. Verder lopen dr een of meerdere kabels naar achteren, maar het merendeel van de bekabeling zit aan het dashboard vast, en is dr dus zo met het dash uit te halen.

Voor een type1 heb ik dr geen ervaring mee helaas, maar vermoed dat het wel ongeveer hetzelfde zal zijn.

Post Reply