gekraak

Problemen, vervangen of tunen alles kan.

Moderators: denny, vtspower, webmasters

Post Reply
Sander
Clubmonteur
Clubmonteur

gekraak

Post by Sander »

Ja ik heb een probleem. Ik heb nog niet gekeken wat het is maar dit zijn de verschijnselen.

Eerste 100 meter met eenkoude auto niets
Daarna bij volledig tot stilstand gekomen wegrijden. Hoop gekraak. Op het gehoor zou ik zeggen ergens bij het gaspedaal vandaan.
Bij heeeeeeeeel rustig optrekken kraakt het niet
In de zn 1 is het een verschrikking, in zn 2 minder, in zn 3 heel af en toe, in de 4 en 5 nergens last van.
Vrij plotseling gekomen. t ene moment kraakte die niet (naja je snapt wat ik bedoel) andere moment oorverdovend.

Wie o wie heeft een suggestie.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

Drake
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Drake »

mhhhh uitlaat wellicht? gezien het pas voordoet als de moter iets warmer is (en de uitlaat beetje uitzet enz), maar is zo lastig te zeggen, zou het echt moeten horen als het ware.

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur

Post by Sander »

Om het leuker te maken. Bij veel regen wordt het of erger of verdwijnt het juist.

WAAROM HEB IK NOOIT EEN SIMPEL PROBLEEM MET DAT DING
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

onderste motorsteun nog in orde? >> dat kan gekraak in dat koppelstuk in de uitlaat veroorzaken. had ik toevallig ook last van met een auto met dezelfde opbouw als jij hebt (GTI met 1.6 motor)

Bas_S
AX Master
AX Master

Post by Bas_S »

Misschien stuitert je uitlaatpijp op je onderste (stabilisator?)stang? Maarja, dat is meer toerental afhankelijk..
Bij mij stuiterte 'ie bij 2800tpm enorm toen de koppeling tussen mn kat en middendemper brak was. Maar dat klonk een beetje metaal-achtig en kon je door de vloer voelen.
Gekraak ala v-bak tandjes poetsen of lijkt het op wat anders?
Altijd meer PK's dan jou!

DuFF
AXtremist
AXtremist

Post by DuFF »

mischien een idee om er rustig mee te rijden, tot aan de frikandellen-meeting, kan er uitbundig naar gehoord/geluisterd en gekeken worden.
:) hetzij met een positieve of negatieve conclusie.

succes :idea:
Spreken is goud, Ductape is zilver.

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur

Post by Sander »

uhmmm tja wat kan ik zeggen. Ik heb strontmazzel gehad. De linkermotorsteun zit normaal gesproken met 3 boutjes vast aan de versnellingsbak. 1tje afgebroken andere 2 zaten los. Volgend weekend misschien dat afgebroken tapeindje uitboren.

DuFF
AXtremist
AXtremist

Post by DuFF »

foto ervan staat in het frikandellentopic, het boutje onder het frame waar je accu opstaat.

succes met uitboren, mischien valt het nog mee...
Spreken is goud, Ductape is zilver.

Post Reply