Vrij rijden op circuit zandvoort
Moderators: Browny, webmasters
-
- AX Spaster Mammer
daarom weet ik dus niet hoel euk heti s. Heb het al een paar x gedaan, maar alleen nog maar in AXen met minimaal 1587cc motorinhoud (zowel 8V als 16V). En een keer in een Alfa Romeo 75 V6 24V (ja klopt, omgebouwd idd).killer wrote:Is hartstikke leuk, moet je absoluut een keer gedaan hebben. Ook met een diesel is het leuk (ik spreek uit ervaring)
Dus ben benieuwd of ik 't ook nog grappig vind met 60 pk
Tsja met een Alfa 75V6 is het natuurlijk helemaal een feest, zeker met die achterwiel aandrijving. Gewichtsverdeling is ook behoorlijk goed dus ach dat is inderdaad geen vergelijk (ben zelf met mijn alfa 146JTD eens op Zandvoort geweest en meerdere keren op Assen).
Maar goed met je Ax kun je wel lekker lijnen oefenen, snelheid het je iets minder (al denk ik dat het met een GTcarb of GTI nog best wil) dus meer concentreren op de lijnen. AL moet je altijd maar afwachten hoe druk het is en wat voor testpiloten er tussen zitten...
Maar goed met je Ax kun je wel lekker lijnen oefenen, snelheid het je iets minder (al denk ik dat het met een GTcarb of GTI nog best wil) dus meer concentreren op de lijnen. AL moet je altijd maar afwachten hoe druk het is en wat voor testpiloten er tussen zitten...
Ik twijfel nog even.
Was eigenlijk van plan om mijn racer eens een beetje uit elkaar te trekken voor een opknapbeurt.
Als ik daar voor deze circuitdag tijd voor heb zal ik daar zeker mee beginnen. Want onderhoud/restauratie heeft nu voorrang boven een dagje Zandvoort.
En mijn Volvo ga ik daar echt niet aan wagen.
Was eigenlijk van plan om mijn racer eens een beetje uit elkaar te trekken voor een opknapbeurt.
Als ik daar voor deze circuitdag tijd voor heb zal ik daar zeker mee beginnen. Want onderhoud/restauratie heeft nu voorrang boven een dagje Zandvoort.

Als jij gaat dan moet ik ook eigenlijk wel he...KMvrtr wrote:Ik twijfel nog even.
Wie zijn gat heeft verbrand,
lag op 't strand met de jongeheer in het zand !
lag op 't strand met de jongeheer in het zand !