Jongens, wie heeft er wel eens een ster in zijn/haar voorruit laten maken? Ik heb nu een vrij irritante ster in mijn voorruit zitten, maar dit kost toch nog wel wat om te laten maken. Carglass beweert dat dit gratis kan, maar dat is alleen als je all risk verzekerd bent, anders kost het toch nog iets van 80e. http://www.no-risk.nl/ doet het voor 50e, iemand nog andere alternatieven??
Lees wrote:Jongens, wie heeft er wel eens een ster in zijn/haar voorruit laten maken? Ik heb nu een vrij irritante ster in mijn voorruit zitten, maar dit kost toch nog wel wat om te laten maken. Carglass beweert dat dit gratis kan, maar dat is alleen als je all risk verzekerd bent, anders kost het toch nog iets van 80e. http://www.no-risk.nl/ doet het voor 50e, iemand nog andere alternatieven??
Ik ben WA Plus (oftewel WA Beperkt Casco) verzekerd en ik kan een sterretje in mijn voorruit GRATIS laten repareren bij datzelfde Carglass...dus het is onzin dat je All Risk verzekerd moet zijn...
Huidige: Renault Clio Campus 1.2 16v Sport ('06) Ex: Citroën AX 1.1i Volcane ('95), Renault Mégane Coupé 1.9 DTI Sport ('00)
ik geloof dat ik dat heb - best handig
maar of het groen is..
(morgen eens kijken)
edit
sterren erin heb ik trouwens ook genoeg.
niet tegenop te vullen
ik wacht maar gewoon tot ie een keer scheurt en de keuring het niet leuk meer vindt denk..
WA+ en ruitengedoe = altijd 'n vaag verhaal: bij m'n vorige AX had 1-of-andere L*L m'n rechter uitklapruitje ingetikt. Moest toen alsnog eigen bijdrage betalen. Kan me dan ook niet echt voorstellen dat 't vervangen van 'n voorruit nix heeft gekost bij WA+.
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
en ik begrijp ook niet dat je dan nu (met tig sterren) een wa+ kunt nemen en dan volgende week alles vullen
(en daarna zo mogelijk die verzekering weer omlaag?! )
Kijk of er een aanvullende verzekering is. Ik betaal iets als 3 of 4 euro in de maand voor die extra glasverzekering. Dat heb ik er zeker uit. Ondertussen minstens een sterretje of 3 laten fixen.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
DuFF wrote:goeiemorgen hoor, na 3 dagen snapt duff 'm pas..
jullie bedoelen een mercedes met die ster in de grill
Euh, kan aan mij liggen hoor, maar die ster staat toch bovenop de motorkap? Of is dat bij bepaalde modellen niet zo?
('k Heb het niet zo op Mercedessen, dus ik hou me daar totaaaaaaaaal niet mee bezig... )
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
AHAHAHAHAHA nee dat is niet alleen een ster, dat is ook een zak in je ruit.
owja mnm, meeste nieuwe mercedes worden uitgevoerd met die ster in de grill tegenwoordig, er waren te veel punkers en skaters die graag een mercedesster aan hun sleutelbos wilden en ..naja je vat 'm wel