Ik weet niet of dit in het goede forumdeel staat, zo niet, verplaats het maar even (en stuur me dan aub een berichtje waar het naartoe is).
Maar mijn vriendin heeft laatst haar daihatsu charade achterin een of andere kutbus geparkeerd (een corolla verso of zoiets) en ik heb de rechtervoorkant nu dus provisorisch gerepareerd.
Nu vertrouwde ze de remmen van haar charade toch al niet en wil ze er nu eigenlijk van af. En ze wil dan een dieseltje kopen.
Als AX liefhebber opperde ik uiteraard direct de AX diesel uitvoeringen. Het budget is wel erg beperkt, zeker niet meer dan ?800,-.
In Nederland kom je dan dus uit bij extreme kilometerstanden of jet cars.
Dus mijn idee is om in vlaanderen te kijken voor een mooie AX diesel voor haar, daar zul je ze vast hebben met lagere kilometerstanden voor hetzelfde geld (toch?). Maar wat kost dat aan papierhandel? Hoeveel rest BPM moet je betalen aan topcrimineel de staat?
Etc. etc.
Alvast bedankt voor adviezen/hulp e.d.
AX invoeren
Moderators: Rock's, webmasters
-
- AX Spaster Mammer
-
- AX liefhebber
Re: AX invoeren
hahah hoe je dat verteldTurboTilbo wrote:achterin een of andere kutbus geparkeerd

Jet Cars zijn tellerdraaiers, heb een hoop slechte verhalen erover gehoord, en ze staan er bekend om...In Nederland kom je dan dus uit bij extreme kilometerstanden of jet cars.
aan topcrimineel de staat

groetjes Sander
-
- AX liefhebber
Van jet cars weet ik, op die plek mag je ook algemeen "oplichters" invullen. Maar die tent staat er zo om bekend dat ik ze gewoon als verzamelnaam gebruik.
En al die mpv's en suf's etc. zijn toch gewoon stomme kutbussen? Als je erachter rijdt zie je geen steek meer en als je erin rijdt heb je prozac nodig vanwege de slechte rij eigenschappen.
En al die mpv's en suf's etc. zijn toch gewoon stomme kutbussen? Als je erachter rijdt zie je geen steek meer en als je erin rijdt heb je prozac nodig vanwege de slechte rij eigenschappen.