Gierend geluid. (opgelost: loszittende wielnaaf)
Moderators: denny, vtspower, webmasters
Gierend geluid. (opgelost: loszittende wielnaaf)
Lijkt van rechtsvoor te komen. En het lijkt erop dat het er alleen is als je het gas loslaat.
Iemand een idee??
Iemand een idee??
Last edited by Rob GT on TueJan09, 2007 5:52:02 PM, edited 1 time in total.
Spanrol is nieuw! (augustus) Wist je ook wel.
T'is eigenlijk best wel van het ene op het andere moment.
Ik vind het echt een gierend geluid. Morgen gelukkig een vrije dag dus dan hoef ik niet naar Almere. Denk dat ik dan maar even langs de garage rijd, maar wil eigenlijk wel eerst even weten wat ik kan verwachten. (Vsnaar lijkt me wel wat)
Oh, t'is trouwens geeN gillend geluid zoals je wel eens hoort als auto's net wegrijden. (d?t is volgens mij dan wel de vsnaar)
T'is eigenlijk best wel van het ene op het andere moment.
Ik vind het echt een gierend geluid. Morgen gelukkig een vrije dag dus dan hoef ik niet naar Almere. Denk dat ik dan maar even langs de garage rijd, maar wil eigenlijk wel eerst even weten wat ik kan verwachten. (Vsnaar lijkt me wel wat)
Oh, t'is trouwens geeN gillend geluid zoals je wel eens hoort als auto's net wegrijden. (d?t is volgens mij dan wel de vsnaar)
Last edited by Rob GT on TueJan09, 2007 3:03:19 PM, edited 1 time in total.
Rob GT wrote:Oke, t'is opgelost maar wel vaag.
De wielnaaf zat namelijk los
Wiel zat daardoor best wel los eigenlijk
Iemand enig idee hoe dat kan? Kan me niet herinneren dat ik serieus hard tegen een stoeprand ben gereden de laatste tijd...
(p.s. wat doen die kerstsmilies hier nog?)
kun je er donder op zeggen dat je lager ook een flinke klap heeft gehad.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
denny wrote:Rob GT wrote:Oke, t'is opgelost maar wel vaag.
De wielnaaf zat namelijk los
Wiel zat daardoor best wel los eigenlijk
Iemand enig idee hoe dat kan? Kan me niet herinneren dat ik serieus hard tegen een stoeprand ben gereden de laatste tijd...
(p.s. wat doen die kerstsmilies hier nog?)
kun je er donder op zeggen dat je lager ook een flinke klap heeft gehad.
yupz..
maaruhm, heb jij je aandrijfassen of iets dergelijks vervangen onlangs? die moer zit best wel HEEL ERG vast en geborgt.. die trilt echt niet zomaar los!
Donder(s), geloof dat het lager nog wel heel is. Heb er ook niet veel mee gereden sinds ik erachter kwam.
En tja, de laatste keer dat ie los is geweest is Augustus 2005. Toen heb ik samen met Antoine de auto verlaagd. Wel recentelijk banden vervangen, maar daarvoor draai je gaan naaf los. T'is mij een compleet raadsel.
En tja, de laatste keer dat ie los is geweest is Augustus 2005. Toen heb ik samen met Antoine de auto verlaagd. Wel recentelijk banden vervangen, maar daarvoor draai je gaan naaf los. T'is mij een compleet raadsel.
Ik heb het indertijd laten doen voor ongeveer 200 eu ex btw, maar dat was aan beide kanten.
Na tips van dit forum heb ik nog gebeld of ik korting kon krijgen als ik zelf de pootjes eronder uit zou halen, maar dat was bij deze gewone Citroen garage zo weinig dat ik mijn hele AX er naar toe gereden heb.
De officiele dealer vroeg trouwens bijna 2 keer zoveel.
Na tips van dit forum heb ik nog gebeld of ik korting kon krijgen als ik zelf de pootjes eronder uit zou halen, maar dat was bij deze gewone Citroen garage zo weinig dat ik mijn hele AX er naar toe gereden heb.
De officiele dealer vroeg trouwens bijna 2 keer zoveel.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage