Boksen
Moderators: Rock's, webmasters
Boksen
Ja, aangezien ik wat extra's wil naast mijn krachttraining, wordt het waarschijnlijk boksen. Gewoon 1 keer in de week ff los gaan, met me stiefbroer(niet pascal dus).
Wie doet dat hier nog meer? En ik bedoel dus niet op hoog professioneel niveau, maar gewoon recreatief, dus ben benieuwd hoe anderen het vinden, als er al mensen zijn die dit doen...
groetjes Sander
Wie doet dat hier nog meer? En ik bedoel dus niet op hoog professioneel niveau, maar gewoon recreatief, dus ben benieuwd hoe anderen het vinden, als er al mensen zijn die dit doen...
groetjes Sander
-
- AX Spaster Mammer
ik heb nog steeds een vrijwel niet gebruikte bokszak in de garage staan.. ik mis dat ding 
ik heb nooit echt getrained, ja zelf.. ook op de bokszak.. of de muur
ik heb er meestal de discipline niet voor om he vol te houden.. meestal begin ik wel een paar keer per jaar met 'krachttraining' probeer ik nu ook al een tijdje elke avond te doen..

ik heb nooit echt getrained, ja zelf.. ook op de bokszak.. of de muur

ik heb er meestal de discipline niet voor om he vol te houden.. meestal begin ik wel een paar keer per jaar met 'krachttraining' probeer ik nu ook al een tijdje elke avond te doen..

kevin.broke wrote:ik heb een tijdje gebokst...
het gaat vervelen vind ik. Vechtkunsten als bijv. krav maga en capoeira hebben meer inhoud.
mee eens, na een jaar word je echt eng lenig, en na 6 jaar kun je een zijwaartse salto alsof het niks is, of tegen de muur oprennen en salto naar achteren, of opdrukken terwijl je de handstand doet.
je gebruikt bij capoeira spieren die je anders niet gebruikt, heerlijk

Spreken is goud, Ductape is zilver.
-
- AX Master
-
- AX Master
k heb een tijdje karate gedaan en had bijna zwart maar het wert me te eentonig
nu doe ik 1x in de week kickboxen met een maatje van me gewoon voor de lol maar je merkt wel degelijk dat je prestaties omhoog gaan als je t een tijdje doet.
nu doe ik 1x in de week kickboxen met een maatje van me gewoon voor de lol maar je merkt wel degelijk dat je prestaties omhoog gaan als je t een tijdje doet.
iedereen zeurt dat ik zo klein ben.....nou en! ik kom ook bij de grond 
MAZDA POWER!!!

MAZDA POWER!!!
Sander, er zit (misschien) iets leuks, vlakbij jou in de buurt:
http://www.jingwu.nl/index.html
Misschien iets voor jou?
Een school waar traditionele Chinese gevechtskunst wordt gedoceerd, dus niet die slappe yoga variant van Tai Chi.
Het begin is wat saai omdat je de basistechnieken onder de knie moet krijgen, maar daarna kan het sparren er best heftig aan toe gaan
http://www.jingwu.nl/index.html
Misschien iets voor jou?
Een school waar traditionele Chinese gevechtskunst wordt gedoceerd, dus niet die slappe yoga variant van Tai Chi.
Het begin is wat saai omdat je de basistechnieken onder de knie moet krijgen, maar daarna kan het sparren er best heftig aan toe gaan

K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage