Mooie Xantia ! Mijn ouders hebben ook een Xantia, een 1.8 i benzine en dat ding rijd echt super ! Trekt vlot op en heeft goede wegligging. Ben er helemaal verliefd op geworden !
Citroën AX 1.1I First Impression
ToDo:
- GTI dashboard (thanks MNM(tm))
- Dakklokje aansluiten
- Toerenteller/temperatuurmeter inbouwen (thanks MNM(tm))
- Xenon (ja of nee?)
Speederdd wrote:ik heb een xm 2.1td getest, en toch beslist om een xantia 1.9d te kopen ...
Dat moet je me ff uitleggen...
xm 2.1td heeft me schrik gegeven met 289 000 kms
mijn vriendin had liever een xantia
maar de verkoper van de xantia sd was aan het spelen met twee mogelijke kopers en dat wist ik niet. dus gisteren wou ik een voorschot betalen, maar de wagen was niet meer te koop.
Zo...
vandaag toch maar een leuke xantia gevonden ('96 TD VSX)
dan maar ineens proefrit en voorschot betaalt. 06/01/07 mag ik die gaan halen
arnie wrote:Voorschot? Graag of niet hoor. Ik betaal niks vooraf.
TD is beter als SD. Mijn oom had een SD, maar die zijn wel verschrikkelijk traag.... Volgensmij haalde dat ding de 150 km/h niet eens.
mijn GT had ik zelf volledig betaalt op een zondag, ik ben maar de woensdag daarna de wagen met een vriend gaan halen. Ik had ook een voorschot voor mijn blauwe betaalt, ik heb niets tegen voorschot, zolang ik maar een voldoende bewijs hebt.
TD rijd wel echt lekker, SD liet me denken aan de felicia 1.9d van mijn moeder, maar in zwaarder(trager). SD is wel echt betrouwbaar. TD zien we wel...
heerlijk rijdende auto, Xantia 1.9 TD's.
Dan even je bollen laten bekijken, en eventueel een tikkie laten opboren, alle filters laten schoonmaken en nieuwe LHM (of blauwe olie bij mijn specialist Renard) erin.
En hopsa! Je hebt een zweefmobiel die nauwelijks voor een CX onderdoet.
gefeliciteerd ermee en heel veel zweefplezier in 2007!
pfffffffff en dan hoort je dat de keuring voor verkoop pas vrijdag om 10u gebeurt. Ik had eerst afgesproken vrijdag om 15u om de wagen te gaan halen.... als die afgekeurd is mag ik zeker nog een week wachten
Dus vrijdag met de trein gaan werken, in geval van .... (ik vind die onzekerheid echt lastig)
MBa@NL wrote:
hoe heb je dat met dat logo gedaan? ziet er vet uit!
Carbonfolie gok ik?
idd, duitse carbonfolie is echt rommel als het gaat over een motorkap inpakken (daarom laat ik de kap toch maar spuiten), maar voor kleine stukken valt het best mee.
DuFF wrote:gaat er al vet uitzien, waarom liggen er trouwens 2 mobieltjes, is dat typisch belgisch omdat je dan aan elk oor een telefoon kunt houden?
(sorry echt t? flauw )
ga je de randjes van de luchthapper op de motorkap ook nog netjes wegwerken of laat je het zo doen?
op de foto is de happer niet helemaal tegen de kap, maar ik ga die gewoon goed vastvijsen. aangezien het kleur verschil heb ik geen zin in dit met filler netjes te maken.
Het is geen belgisch idee om met twee telefoons te bellen, maar met de Sony wou ik laten zien dat je met een GSM een fatsoenlijk foto kon trekken....
Speederdd wrote:Ik ben te vreden, het is echt een leuk update op een GT carb. Ik ben verbaasd van de resultaat.
De volgende items zijn bij me aangekomen :
(en ik zoek iets om de lamdasondegat te vullen)
Hey Speederdd, wat heb je betaald voor die insulatie tape en waar heb je het besteld. Moet zelf mijn pasta bolognese ook nog eens gaan intapen namelijk.
Lees wrote:Hey Speederdd, wat heb je betaald voor die insulatie tape en waar heb je het besteld. Moet zelf mijn pasta bolognese ook nog eens gaan intapen namelijk.
Misschien eens een topicje over starten? Spul is d???r nl.!