Grietje
Moderator: webmasters
bestuur wrote:jeetje, je hebt een grijze achterbumper gemonteerd! gaaaaf
Hij is meer groen dan grijs lieverd
Maar idd, je mag me niet plagen, ik moet slapen!
(en de koplampen nog aansluiten, bedenk ik me net... oops)
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
CitroCin wrote:heel ander wagentje zo! en poetsen doen we zaterdag wel!!!
Ik zal mijn plastic poets meenemen
Over de combinatie van een rode skirts en grijze bumperts ben ik in eerste instantie niet zo enthousiast, maar goed, eerst maar's poetsen.
En een vet grilletje
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Rogier: dat gaat ook zeker niet zo blijven hoor!
Het is alleen niet echt weer om te gaan verven...... Idee was witte auto met zwarte bumpers en skirts.
Maar die skirts moesten de garage en auto uit, dus heb ze er maar opgezet
Het is alleen niet echt weer om te gaan verven...... Idee was witte auto met zwarte bumpers en skirts.
Maar die skirts moesten de garage en auto uit, dus heb ze er maar opgezet
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Hihi, nieuwe aanwinst!
Een ax van 30 cm lang een 86'er
Een ax van 30 cm lang een 86'er
Last edited by grietje on ThuJan04, 2007 7:31:28 PM, edited 1 time in total.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Ja zometeen! Moet ik eerst de kabel van mn telefoon zoeken
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Rode is afgekeurd op de veerpoot lagers voor
tevens was er een flexibel remleidinkje bijna door (heeft aangelopen), het remlicht knipperde mee (massa probleempje) en 1 koplamp moet vervangen worden (was groen vanbinnen en had daardoor te weinig licht opbrengst).
Maandag word ie gerepareerd.. Kost wel wat (ik gok zo het dubbele van de dagwaarde), mjaw, issie wel waard. Karretje heeft nogal wat emotionele waarde en het is nog altijd een heerlijke ding om mee te rijden, betrouwbaar en opzich in goede staat
tevens was er een flexibel remleidinkje bijna door (heeft aangelopen), het remlicht knipperde mee (massa probleempje) en 1 koplamp moet vervangen worden (was groen vanbinnen en had daardoor te weinig licht opbrengst).
Maandag word ie gerepareerd.. Kost wel wat (ik gok zo het dubbele van de dagwaarde), mjaw, issie wel waard. Karretje heeft nogal wat emotionele waarde en het is nog altijd een heerlijke ding om mee te rijden, betrouwbaar en opzich in goede staat
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
Waarschijnlijk is het zelf idd ook wel te doen, maar me ouders betalen toch (tis immers nog hun auto..) en zij wouden die lagers iig liever laten doen door de dealer..
Maandag word ie gefixed, dus dan hebben we weer een APK waardig karretje
Als het mijn auto was geweest had ik hem echt niet naar Dijkstra gebracht voor APK Die vinden altijd wel wat en zijn echt super duur.
Maandag word ie gefixed, dus dan hebben we weer een APK waardig karretje
Als het mijn auto was geweest had ik hem echt niet naar Dijkstra gebracht voor APK Die vinden altijd wel wat en zijn echt super duur.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Zo ik red mijn wie=wie es ff van een pagina 2 ondergang !
Arn? -> Hihi, gaaf
Zo updateje, vandaag blauwe weer afgetankt, en verbruik weer berekend, en ik heb sinds ikhem heb (oktober) niets anders gereden dan 1 op 12,
en vandaag 1 op 14!! Wiehiej!
Ik heb niets anders of ergens anders getankt; zelfde afstanden gereden als altijd; en echt niet rustiger....
Ben juist wat feller gaan rijden, met nieuwe bandjes en sportstuur voelt ie echt super, ik geniet echt vol op van mijn autotje!
Nou issie zelfs zuiniger dan de 1.0 Die zit eigenlijk altijd opde 1 op 13, behalve als ie wat langere afstanden rijd, dan haalt ie de 1 op 14 ook wel.
Ik heb nu ook een dash en allerlei interieur delen voor het rode ragbakkie, nog even tijd zoeken om het erin te zetten.
Arn? -> Hihi, gaaf
Zo updateje, vandaag blauwe weer afgetankt, en verbruik weer berekend, en ik heb sinds ikhem heb (oktober) niets anders gereden dan 1 op 12,
en vandaag 1 op 14!! Wiehiej!
Ik heb niets anders of ergens anders getankt; zelfde afstanden gereden als altijd; en echt niet rustiger....
Ben juist wat feller gaan rijden, met nieuwe bandjes en sportstuur voelt ie echt super, ik geniet echt vol op van mijn autotje!
Nou issie zelfs zuiniger dan de 1.0 Die zit eigenlijk altijd opde 1 op 13, behalve als ie wat langere afstanden rijd, dan haalt ie de 1 op 14 ook wel.
Ik heb nu ook een dash en allerlei interieur delen voor het rode ragbakkie, nog even tijd zoeken om het erin te zetten.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Update
Heb een ' nieuwe' kap van geert overgenomen, vandaag ff gepast
Komt een hele gave dubbele chevron nep happer in. Huidige kap komt dan op de rooie.
Mean he
Ook nieuwe mistlampjes, deze werken (moet ze nu alleen nog juist aansluiten)! 3de remlichtje, spagetti en een ' remmenrevisie' komen er ook aan.
Omdat ie met beetje goed remmen enorm trilt (stuur trilt en schud gewoon je handen uit), vaak naar rechts trekt na remmen is remmenrevisie wel nodig ben ik bang.
Mistlichtjes te zien:
T zijn lichtjes van de halffords (fout he haha) bevestiging tussenstukje voor gemaakt, nu moet ik alleen het ' gat' nog afwerken (lampen zijn kleiner dan die erin zaten en daar was een stuk voor uitgezaagd)
Dan moet ie binnenkort naar de lasser om mooie verbrede wielbogen aan te lassen Wielbogen worden voor me gemaakt moet alleen nog bedrijf/iemand vinden die het aan mn auto wil lassen. Iemand ideeen?
Heb een ' nieuwe' kap van geert overgenomen, vandaag ff gepast
Komt een hele gave dubbele chevron nep happer in. Huidige kap komt dan op de rooie.
Mean he
Ook nieuwe mistlampjes, deze werken (moet ze nu alleen nog juist aansluiten)! 3de remlichtje, spagetti en een ' remmenrevisie' komen er ook aan.
Omdat ie met beetje goed remmen enorm trilt (stuur trilt en schud gewoon je handen uit), vaak naar rechts trekt na remmen is remmenrevisie wel nodig ben ik bang.
Mistlichtjes te zien:
T zijn lichtjes van de halffords (fout he haha) bevestiging tussenstukje voor gemaakt, nu moet ik alleen het ' gat' nog afwerken (lampen zijn kleiner dan die erin zaten en daar was een stuk voor uitgezaagd)
Dan moet ie binnenkort naar de lasser om mooie verbrede wielbogen aan te lassen Wielbogen worden voor me gemaakt moet alleen nog bedrijf/iemand vinden die het aan mn auto wil lassen. Iemand ideeen?
Browny wrote:kan je iig aanraden dit door een goede lasser te laten doen en niet een halve lasser die weleens een lasapparaat heeft vastgehouden (zoals ik ) Omdat je auto-tje zo enorm dun is qua plaatwerk is lassen erg lastig en krijg je snel gaatjes.
Idd! Ik ben ook opzoek naar een goede lasser, waarschijnlijk heb ik er een gevonden!
Hoop volgende meeting toch eigenlijk wel met een gerenoveerde auto te komen
Verders was ik zaterdag opzoek naar roest
onder de achterbumper was het vies:
maar ook zo weer schoon!
Bumpersteun rechts had wat ' oude' roest:
links alleen oppervlakkig
het gemene scherpe omgevouwe randje van het uitslijpen van de kassen, die mijn bumper wegduwt:
is dit een katalysator?
werkend 3de remlichtje
mistlampjes hebben ook gewerkt, maar aan het eind van de dag deden ze het ineens niet meer... geen id waarom.
Last edited by grietje on SunMar11, 2007 10:29:29 PM, edited 1 time in total.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).