En laat ons weten hoe je eerste rijles is gegaan he

Moderator: webmasters
DuFF wrote:aanrader om een goeie indruk bij je instructeur(trice) te maken is met een rallyoverall en een helm op de lesauto in te stappen voor je eerste les![]()
nopeDuFF wrote:Succes en laat maar horen hoe je 1e les ging, je lest toch wel in een Citroën ?
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Dan zit ik weer in Helsinki, lijkt me een redelijk veilige afstandMBa@NL wrote: ook gelijk maar weer een tweede afspraak gemaakt voor maandag 14:00 uur, iedereen ook dan weer binnen blijven dus
Groetjes,
Michel
daar zit je dan inderdaad wel veilig, het is iedere keer een uurtje en met een halfuur rij ik niet naar Helsinki :lol":Bossie wrote:Dan zit ik weer in Helsinki, lijkt me een redelijk veilige afstandMBa@NL wrote: ook gelijk maar weer een tweede afspraak gemaakt voor maandag 14:00 uur, iedereen ook dan weer binnen blijven dus
Groetjes,
Michel![]()
Maar zo te horen gaat het al lekker en dat bij een eerste les. Succes met het halen van je rijbewijs.
MBa@NL wrote:...wat ook een verschrikkelijk stom gevoel is is het de eerste keer weg rijden, dan mag je dus alleen maar sturen. ...
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).