kosten ?
Moderator: webmasters
Re: kosten ?
Senne wrote:Hoi,
Graag zou ik weten wat de gemiddelde kosten van een AX zijn in 1 jaar. Ik ben wel uit Belgi?, dus met de prijzen van Nederlanders moet ik geen rekening houden
Alvast bedankt
vaste kosten. in nederland dan hahaha.. euhmm verzekering (285 euri bij mij met 3 jaar schadevrij) en dan 4 x per jaar 34 euro belasting. de rest van de kosten hangt van jezelf af
mzzl
denny
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
-
- AX Master
-
- AX liefhebber
De verzekering van mijn ax (een 1.0tje) kostte me zo'n 500?/jaar, de auto stond op mijn naam, de verzekering op mijn ouders. Ik weet niet hoe oud je bent maar als je een ax volledig op naam van je ouders hebt staan kost ie je zo'n 125?/jaar aan verzekering. De wegentaks is in beide gevallen zo'n 125?/jaar meen ik, lekker goedkoop dus Wat de andere kosten betreft kan ik heel kort zijn: dat varieert.
-
- AX liefhebber
-
- AX liefhebber
ik betaal een 200 ? per jaar aan taks en een 500? verzekering in bonus malus schaal 5.
saxo 16v + musketier uitlaat + open luchtfilter = nog steeds en prima wekker voor de hele buurt
www.saxoclubvlaanderen.tk
www.saxoclubvlaanderen.tk
Ax_Dude wrote:De verzekering van mijn AX (een 1.0tje) kostte me zo'n 500?/jaar, de auto stond op mijn naam, de verzekering op mijn ouders. Ik weet niet hoe oud je bent maar als je een AX volledig op naam van je ouders hebt staan kost ie je zo'n 125?/jaar aan verzekering. De wegentaks is in beide gevallen zo'n 125?/jaar meen ik, lekker goedkoop dus Wat de andere kosten betreft kan ik heel kort zijn: dat varieert.
ja maar dan bouw je ook geen schade vrije jaren op. ik heb dus nu al zo'n kleine 30 % koting prijs die ik daarvoor moest betalen was een schade die ik zelf betaald heb in duitsland.van 375 euro. maar na het doorrekeken was ik uiteinedlijk goedkoper uit dit zelf te betalen. ivm met d verzekerings kosten
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
-
- AX liefhebber
-
- AX liefhebber
denny wrote:Ax_Dude wrote:De verzekering van mijn AX (een 1.0tje) kostte me zo'n 500?/jaar, de auto stond op mijn naam, de verzekering op mijn ouders. Ik weet niet hoe oud je bent maar als je een AX volledig op naam van je ouders hebt staan kost ie je zo'n 125?/jaar aan verzekering. De wegentaks is in beide gevallen zo'n 125?/jaar meen ik, lekker goedkoop dus Wat de andere kosten betreft kan ik heel kort zijn: dat varieert.
ja maar dan bouw je ook geen schade vrije jaren op. ik heb dus nu al zo'n kleine 30 % koting prijs die ik daarvoor moest betalen was een schade die ik zelf betaald heb in duitsland.van 375 euro. maar na het doorrekeken was ik uiteinedlijk goedkoper uit dit zelf te betalen. ivm met d verzekerings kosten
Denny, ik woon in belgie. Het land van corruptie en de onnozele belastingen Een autoverzekering is voor een jongere niet te betalen, weet je dat ik meer dan 1000?/jaar had moeten betalen als ik de ax op mijn naam had gezet? Bij de focus is het net van t zelfde, die staat op mijn naam, verzekering voor pa en ma en dan betaal ik nog zo'n goede 700 euro/jaar en dit dankzij de laagste categorie (bonus-malus 0) Moest ik de verzekering op mijn naam hebben dan was ik per jaar zo'n 2500? kwijt!!! Ja je leest het goed 2500? In nederland betaal je meer wegentaks, hier betaal je je blauw aan de verzekering