Stijn aka Freewheeler (AX 1.6GTi '92 R.I.P.! + AX 1.4RD '95)
Moderator: webmasters
-
- AX liefhebber
UPDATE:
Mijn Gti is niet meer!! Door een windstorm is een muur omgewaaid (!), recht op mijn wagen. Gezien het dak ingeplooid is, is deze niet echt meer te herstellen. Ik had de week ervoor de wagen nog een grondige beurt gegeven...
Wat er nu mee zal gebeuren, is nog niet direct duidelijk. Gelukkig heb ik voorlopig mijn 1.4 RD voor dagelijkse verplaatsingen
Hier enkele beelden:
Mijn Gti is niet meer!! Door een windstorm is een muur omgewaaid (!), recht op mijn wagen. Gezien het dak ingeplooid is, is deze niet echt meer te herstellen. Ik had de week ervoor de wagen nog een grondige beurt gegeven...
Wat er nu mee zal gebeuren, is nog niet direct duidelijk. Gelukkig heb ik voorlopig mijn 1.4 RD voor dagelijkse verplaatsingen
Hier enkele beelden:
AX 1.6 GTi / AX 1.4 RD / AX 1.4 racer
Idd, dat is zonde!!
Dak is helemaal krom...
Erg zonde Sterkte!
Dak is helemaal krom...
Erg zonde Sterkte!
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
- AX liefhebber
Ik ga morgen langs bij de verzekering... Ik ben niet zelf eigenaar van het muurtje, en de wagen stond op een priv?-terrein.
@ Rob GT: normaal moet de motor nog werken, ik denk dat mechanisch de wagen nog in orde moet zijn. De CV met afstandsbediening werkt zelfs beter gezien de ontvanger ( aan het dak) nu wat lager hangt
Ik zie het alleen niet zitten een goede vervanger te vinden, want deze was nog niet door roest etc. aangetast, en alles stond toch in orde. De vraag is ook wat ik ervoor krijg van de verzekering ( als ze al uitkeren). Ik had al eventjes met het idee gespeeld de wagen te verkopen omdat ik een perfecte Peugeot 106 S2 Rallye op het oog had, maar na een testrit ging het toch niet door. Ik had hem beter wel verkocht toen, want toen had ik een bod van 2500 euro, ik vraag mij af of ik zoveel van de verzekering zal krijgen...
@ Rob GT: normaal moet de motor nog werken, ik denk dat mechanisch de wagen nog in orde moet zijn. De CV met afstandsbediening werkt zelfs beter gezien de ontvanger ( aan het dak) nu wat lager hangt
Ik zie het alleen niet zitten een goede vervanger te vinden, want deze was nog niet door roest etc. aangetast, en alles stond toch in orde. De vraag is ook wat ik ervoor krijg van de verzekering ( als ze al uitkeren). Ik had al eventjes met het idee gespeeld de wagen te verkopen omdat ik een perfecte Peugeot 106 S2 Rallye op het oog had, maar na een testrit ging het toch niet door. Ik had hem beter wel verkocht toen, want toen had ik een bod van 2500 euro, ik vraag mij af of ik zoveel van de verzekering zal krijgen...
AX 1.6 GTi / AX 1.4 RD / AX 1.4 racer
Tjee... dit is toch wel de nachtmerrie voor elke auto-liefhebber om dit te overkomen....
Sterkte ermee en hopelijk keert de verzekering nog wat uit!
Sterkte ermee en hopelijk keert de verzekering nog wat uit!
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
-
- AX Spaster Mammer
-
- AX liefhebber
-
- AX liefhebber
OMG!
Daar draait zelfs MIJN maag nog van om!
En dan zie ik er alleen nog maar foto's van.
Kan me heel goed indenken hoe jij je gevoeld moet hebben toen je je auto zo terugzag!
Mocht je 'm uiteindelijk gaan strippen voor onderdelen, mag ik dan (alvast) vragen of ik je achterbumper en dakspoiler kan overnemen?
Overigens hoop ik wel heel erg dat 'ie nog te redden is!
Daar draait zelfs MIJN maag nog van om!
En dan zie ik er alleen nog maar foto's van.
Kan me heel goed indenken hoe jij je gevoeld moet hebben toen je je auto zo terugzag!
Mocht je 'm uiteindelijk gaan strippen voor onderdelen, mag ik dan (alvast) vragen of ik je achterbumper en dakspoiler kan overnemen?
Overigens hoop ik wel heel erg dat 'ie nog te redden is!
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!