Cindy aka CitroCin Alto ss80 en Smart
Moderator: webmasters
Teveel gedronken met de kerst? -->
Nah verblij ons eens met nieuwe fotooos
Nah verblij ons eens met nieuwe fotooos
Last edited by Glenn@nl on WedDec27, 2006 9:43:33 PM, edited 1 time in total.
Foto's gaan we morgen maken, kunnen jullie gelijk ook de veranderingen zien.
Enne Chris, die skirtset is echt en alleen voor de AX, als ik het zo zie qua pasvorm, zit namelijk ook dat lipje aan wat precies in die verzonken rand valt.
Enne Chris, die skirtset is echt en alleen voor de AX, als ik het zo zie qua pasvorm, zit namelijk ook dat lipje aan wat precies in die verzonken rand valt.
Tringgggg.....Tringgggg.....Ja, met de koppel gigant, zegt u het maar!
Mijn broer heeft een AX en ik maar zoeken naar spullen.
Mijn broer heeft een AX en ik maar zoeken naar spullen.
-
- Moeder Overste
Gisteren afscheid genomen van mn Plaisir!
Afgelopen donderdag de onderdelen er af gehaald ie we er echt vanaf wilden hebben en gistermorgen nog de deuren en achterklep er helemaal uit! (was wel al voorbereid, dus die waren er zo uit)
We waren nog de benzine aan het overpompen toen ze al met de vrachtwagen kwamen!
Tsja, het is toch je eersta AXje waar je een hoop aan gedaan hebt, best een zielig gezicht zo!
Vandaag verder geknutseld aan de TGE en de TGS.
Van allebei de auto's de dashboardverlichting vervangen (wat en k klus is dat zeg) en de aandrijfas van de TGE vervangen! (hoes was gisteren geklapt)
Morgen lekker verder knutselen, begint nu echt een beetje mijn wagentje te worden met mn GTI interieur en mn winterwielen en tellerklok met toerenteller (alleen die werkt nog niet). Ik moet nog wat draadjes extra aanleggen om die te laten werken! Dus nu denk ik dat ikhet hele TGS dash er maar in zet, daar zitten al die draadjes al in en kan ik gelijk de uitblaasroosters aan de zijkant aansluiten.
Afgelopen donderdag de onderdelen er af gehaald ie we er echt vanaf wilden hebben en gistermorgen nog de deuren en achterklep er helemaal uit! (was wel al voorbereid, dus die waren er zo uit)
We waren nog de benzine aan het overpompen toen ze al met de vrachtwagen kwamen!
Tsja, het is toch je eersta AXje waar je een hoop aan gedaan hebt, best een zielig gezicht zo!
Vandaag verder geknutseld aan de TGE en de TGS.
Van allebei de auto's de dashboardverlichting vervangen (wat en k klus is dat zeg) en de aandrijfas van de TGE vervangen! (hoes was gisteren geklapt)
Morgen lekker verder knutselen, begint nu echt een beetje mijn wagentje te worden met mn GTI interieur en mn winterwielen en tellerklok met toerenteller (alleen die werkt nog niet). Ik moet nog wat draadjes extra aanleggen om die te laten werken! Dus nu denk ik dat ikhet hele TGS dash er maar in zet, daar zitten al die draadjes al in en kan ik gelijk de uitblaasroosters aan de zijkant aansluiten.
-
- Moeder Overste
Hier dan alvast wat foto's van de nieuwe aanwinst, er is onder tussen al aardig wat veranderd maar daarvan komen de foto's morgen.
En dan nu wat foto's van de plekjes die wat liefde nodig hebben, en dat komt natuurlijk helemaal goed.
Wat roest boven de skirt, wel goed op te lossen.
Deukje in de deur, gevolg van een defecte deurvanger , hier komt dus een andere deur in.
Het witte vlak blijft nog even, weten nog niet wat we daar mee gaan doen.
En een kapotte mistlamp, ach die hebben we niet liggen ofzo
En dan nu wat foto's van de plekjes die wat liefde nodig hebben, en dat komt natuurlijk helemaal goed.
Wat roest boven de skirt, wel goed op te lossen.
Deukje in de deur, gevolg van een defecte deurvanger , hier komt dus een andere deur in.
Het witte vlak blijft nog even, weten nog niet wat we daar mee gaan doen.
En een kapotte mistlamp, ach die hebben we niet liggen ofzo
-
- Moeder Overste
Vorige week was mn km tellerkabel gebroken, die moest vervangenn worden, gelijk maar hele dash vervangen met die uit een tgs. Nu werkt mn km tellerkabel weer en gelukkig ook mn toerenteller, wat heerlijk!
Op de meeting bij Aad heeft Paul ook mn motorkap mooi grijs gemaakt (wit eraf gehaald met waterproof schuurpapier en gecleanerd en gepoetst) is al weer aardig verschil aan het worden!!
Op de meeting bij Aad heeft Paul ook mn motorkap mooi grijs gemaakt (wit eraf gehaald met waterproof schuurpapier en gecleanerd en gepoetst) is al weer aardig verschil aan het worden!!
't Was op zich wel bijzonder, dat wit op de rechter hoek, maar zonder is toch veel mooier 'or!
't Is echt een toF wagentje aan 't worden (was het eigenlijk meteen al, maar met de (nog aan te brengen) aanpassingen wordt 't alleen nog maar beter!).
Ow, heppie dat stukkie tellerkabel nog wat op de bak (/differenti?el) gaat?
't Is echt een toF wagentje aan 't worden (was het eigenlijk meteen al, maar met de (nog aan te brengen) aanpassingen wordt 't alleen nog maar beter!).
Ow, heppie dat stukkie tellerkabel nog wat op de bak (/differenti?el) gaat?
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!