Lovely Linda wrote: Dan is alleen nog de vraag: waar is de frikandellenbijeenkomst???
Adres volgt in de eerste week van januari (het adres is het adres van mijn broertje, en die vind het mogelijk niet leuk dat het adres hier een maandje staat.... )
De tijd zal ongeveer vanaf 14.00 uur zijn, er passen ongeveer 25 AXjes op het terrein.....
iedereen pb'en die wilt komen en zich hier heeft aangeboden om frikandellen te komen eten , hoeven die gegevens ook niet openbaar te staan.
Plek voor 25 AX'en? Mooi, dan past de mijne er ongetwijfeld ook bij!
Als ik nou de voorwielophanging en aandrijfassen van m'n vorige AX meeneem, is er dan hulp om die onder mijn karretje te hangen?
(Geen must, maar 't zou wel fijn zijn. 't Ding rammelt nu nogal bij naar rechts sturen en gas geven...)
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
MNM(tm) wrote:Plek voor 25 AX'en? Mooi, dan past de mijne er ongetwijfeld ook bij! Als ik nou de voorwielophanging en aandrijfassen van m'n vorige AX meeneem, is er dan hulp om die onder mijn karretje te hangen? (Geen must, maar 't zou wel fijn zijn. 't Ding rammelt nu nogal bij naar rechts sturen en gas geven...)
Iig leuk om te doen, maar denk dat het hier bovenal om Aad zijn AX gaat.
Of wordt het een algemene sleutelmeeting? Straks doet Rocks zijn devil het na die meeting nog niet...
Is mij iig niet precies duidelijk wat er nou eigenlijk de bedoeling was.
Maar aangezien Kevin ook al langs komt met de vraag om hulp bij 't plaatsen van o.a. trekhaak...
kevin.broke wrote:en wie zin heb mag mij anders ff helpen met trekhaak monteren.
En aangezien daar een stukje elektra bij komt kijken, waar ik best wel handigheid mee heb.
Recently done:
en ik ook, en Kevin en ik gaan elkaar al helpen met 't monteren en aansluiten van de trekhaak, want er zijn er al genoeg die Rocks helpen met de Devil. en ik heb geen zin om met me handen in me zakken te staan... voor zover ik wat kan, wil ik dat ook doen...
DuFF wrote:en ik ook, en Kevin en ik gaan elkaar al helpen met 't monteren en aansluiten van de trekhaak, want er zijn er al genoeg die Rocks helpen met de Devil. en ik heb geen zin om met me handen in me zakken te staan... voor zover ik wat kan, wil ik dat ook doen...
Uiteraard, maar zullen we Rocks even laten bepalen of de locatie dat toelaat?
Dat er aan andere axjes gesleuteld wordt vind ik prima hoor, maar in de overdekte ruimte is er plaats voor hooguit 3 axjes,...... + dat alles netjes achter gelaten moet worden..... dus geen plassen olie enzo..... gereedschap heb ik maar voor 1 AX....
Rock's wrote:Dat er aan andere axjes gesleuteld wordt vind ik prima hoor, maar in de overdekte ruimte is er plaats voor hooguit 3 axjes,...... + dat alles netjes achter gelaten moet worden..... dus geen plassen olie enzo..... gereedschap heb ik maar voor 1 AX....
Ik heb zo'n olie opvangbak, alleen die moet onder een brug staan, en das weer lastig denk ik zo...
Wie zijn gat heeft verbrand,
lag op 't strand met de jongeheer in het zand !
staan er bezems? met monteren van trekhaken valt er wel is wat grond/modder/aarde omlaag, en dan kan dat makkelijk weer weggeveegd worden op het einde,
een schone werkvloer is het halve werk
gereedschap ligt "altijd" in me ax, zo'n vertrouwen heb ik altijd in mezelf en me auto
Mwa, ik ben ook al jaaaaaaaren lid van de ANWB (heb ze met m'n vorige AX nog nooit nodig gehad!), maar desondanks ligt er bij mij ook wel wat gereedschap in, hoor. Overigens niet eens zo zeer voor m'n eigen auto, maar ook om anderen (met een AX) een helpende hand toe te kunnen steken.
Recently done:
Heb de 12de iets in Groningen maar als het me lukt lijkt het me erg gaaf om mee te helpen/ bij te zijn. Moet zelf nog een paar aandrijfasjes vernieuwen maar dat zal ik maar niet daar doen.
Had de ANWB trouwens gelijk in mijn eerste jaar nodig toen mijn fuseekogel gebroken was, en het voorwiel dus naast de voordeur stond!!
Ben toen zo goed geholpen dat ik maar gewoon lid blijf.
Fijne dagen,
Nou, wij komen ook hoor en als er al genoeg mensen zijn om te sleutelen gaan wij wel frikandellen bakken of foto's maken
Lijkt me een erg gezellige meeting te worden