Zuid Holland frikandellen-meeting 13 Jan.
Moderators: Browny, webmasters
-
- AX super weirdo
Zuid Holland frikandellen-meeting 13 Jan.
Zaterdag 13 januari is de dag dat de Devil een andere versnellingsbak krijgt (+ wat andere kleine dingetjes) en hiermee officieel een nieuw leven krijgt.
Maar er wordt niet alleen gesleuteld, ik had beloofd om frikandellen te gaan bakken, en voor wat drankjes te gaan zorgen, dus we maken er gewoon een gezellige bijeenkomst van.
Ieder lid is welkom met partner. (tijd volgt nog)
Om een indicatie te krijgen hoeveel frikandellen ik moet kopen zou ik graag willen weten of je aanwezig zal zijn (hiervoor de Poll)
Een paar kleine regels die voor mensen die normen en waarden hebben vanzelfsprekensd zijn.
Geen straatrace of ander haantjes gedrag, het is midden in de polder, polderweggetjes zijn leuk om te rijden, maar er loopt hier ook veel wild (eenden hazen honden katten) rond.... denk aan de diertjes !!!
Op het bedrijf staan machine's en gereedschappen, het spreekt voor zich dat alles netjes blijft, niet meegenomen wordt enzo.
Sleutelen is prima, maar lat geen rommel of plassen olie achter !
Als het bevalt en een suc6 is wil ik proberen een jaarlijkse frikandellenmeeting hier te houden als soort nieuwjaarsborrel.... jullie kunnen dit tot een succ6 maken !
Grt,
Aad
Maar er wordt niet alleen gesleuteld, ik had beloofd om frikandellen te gaan bakken, en voor wat drankjes te gaan zorgen, dus we maken er gewoon een gezellige bijeenkomst van.
Ieder lid is welkom met partner. (tijd volgt nog)
Om een indicatie te krijgen hoeveel frikandellen ik moet kopen zou ik graag willen weten of je aanwezig zal zijn (hiervoor de Poll)
Een paar kleine regels die voor mensen die normen en waarden hebben vanzelfsprekensd zijn.
Geen straatrace of ander haantjes gedrag, het is midden in de polder, polderweggetjes zijn leuk om te rijden, maar er loopt hier ook veel wild (eenden hazen honden katten) rond.... denk aan de diertjes !!!
Op het bedrijf staan machine's en gereedschappen, het spreekt voor zich dat alles netjes blijft, niet meegenomen wordt enzo.
Sleutelen is prima, maar lat geen rommel of plassen olie achter !
Als het bevalt en een suc6 is wil ik proberen een jaarlijkse frikandellenmeeting hier te houden als soort nieuwjaarsborrel.... jullie kunnen dit tot een succ6 maken !
Grt,
Aad
Last edited by Rock's on MonJan15, 2007 7:11:53 AM, edited 5 times in total.
TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
-
- AX Spaster Mammer
-
- AX super weirdo
Drake wrote:ik kom natuurlijk ik heb al vanaf het begin belooft te zullen helpen en een bakje wisselen is zo gedaan denk alleen wel wat het slim is niet teveel mensen te laten sleutelen gezien dat vaak.... niet gaat
Chris,... jij bent Hoofdmonteur in dit geval, en Henk en Michel zijn erg leergierig handig en behulpzaam....
Ik stel voor dat wij iets eerder beginnen met z'n 4en.....
Grt,
A
-
- Archivaris
Rock's wrote:Drake wrote:ik kom natuurlijk ik heb al vanaf het begin belooft te zullen helpen en een bakje wisselen is zo gedaan denk alleen wel wat het slim is niet teveel mensen te laten sleutelen gezien dat vaak.... niet gaat
Chris,... jij bent Hoofdmonteur in dit geval, en Henk en Michel zijn erg leergierig handig en behulpzaam....
Ik stel voor dat wij iets eerder beginnen met z'n 4en.....
Grt,
A
vanaf hier alvast een bevestiging dat we aanwezig zijn
batterijen worden alvast opgeladen voor VEEL foto's
Groetjes,
Michel Bats
-
- Drempelkiller
Zoals Michel al heeft gemeld we zijn er, en niet alleen om vette handen van de fricandellen maar van het sleutelen te krijgen
Groetjes, Henk
Groetjes, Henk
Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl
-
- AX Spaster Mammer
-
- AX Spaster Mammer
-
- AX liefhebber
-
- AX Spaster Mammer
-
- AX liefhebber
-
- AX super weirdo
Lovely Linda wrote:
Dan is alleen nog de vraag: waar is de frikandellenbijeenkomst???
Adres volgt in de eerste week van januari (het adres is het adres van mijn broertje, en die vind het mogelijk niet leuk dat het adres hier een maandje staat.... )
De tijd zal ongeveer vanaf 14.00 uur zijn, er passen ongeveer 25 AXjes op het terrein.....