Het wordt weer gauw koud en daarmee komt het weer vaker voor dat het glad wordt op de weg.
Nou reed ik gister heel rustig door een flauwe bocht en merkte ik al dat hij voor weinig grip had, maar onmiddelijk daarna deed ie ook een stapje opzij.
Gelijk kwamen de herinneringen aan mijn 1e schuifpartij terug...
Ik met die blauwe wel, beetje slecht wegdek/ nat weer en dan willie wel graag dwars, maar dat ligt volgens sommige meer aan mijn niet-kunnen-rijden-kunsten :P Rij gewoon alle bochten en vooral rotondes bij voorbaat super rustig. Maar met mn nieuwe bandjes is het een stuk beter
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Nouja, aan mijn rijkunsten zal het niet zo snel liggen, ik weet hem meestal wel onder controle te houden.
Maar als je achter iemand aanrijdt is het wel vervelend als je zo rusitg aan moet doen.
Maargoed, vanmiddag liggen de toyo's eronder, met de nieuwe achterop en de oudere voorop. ben benieuwd of het wat scheelt.
Ik zou het in ieder geval zonde vinden om mijn nieuwe velgen gelijk krom te glijden.
Ik merk wel aan het gemak waarmee die stuurt dat het gladder wordt ja. leuk mee spelen.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
als ik stil sta op nat wegdek (voor een kruising ofzo) kan ik bijna met 1 vinger me stuur ronddraaien, als of ik stuurbekrachtiging heb..
beetje gas is gelijk glijden!
mjah, ik heb voor dan ook 0mm profiel aan de binnenzijde
Joris wrote:Hoe harder en hoe lager hij is hoe meer ie gaat glijden!!
Banden is toch wel het belangrijkste als t glad gaat worden, of veel water op de weg!
Als hij lager is heb je toch ook een lager zwaartepunt. Dan heb je toch ook een betere wegligging? Ik heb Fulda banden... Bevallen prima!