Idd een lastige keuze. Toen ik paar weken terug voor het eerst dat wit zag d8 ik; wow staat beter als bij mij... Nu ik het voor de zoveelste keer zie, ben ik er idd ook op uitgekeken... Dat wit gaat irriteren, tenminste zo ervaar ik het....
hiervoor heb je toch geen overtuigingsmeningen nodig,
dat moet je zelf weten of je ze houd of doorverkoopt.
ik zou zeggen lekker laten zitten, ik vind ze vet staan.
maar als je hieral over twijfeld, verkoop ze dan gewoon... Anders blijf je je er toch wel aan ergeren.
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Rood. Maar dan wel overspuiten met verduisteringslak. Standaard vind ik het alle 2 niet mooi. Als je ze donkerder maakt lopen ze mooi door met je bumpers en sideskirts. Heb ze zelf ook verduisterd. 10watt achterlichtje erin. En je ziet alle verlichting gewoon GOED.
Pixels66 wrote:dus alle lichtjes dan 10 watt ofzo? dat verduisterde, ik weet niet of het wat is...
Staan foto's in mijn wie=wie. En ik vind het persoonlijk heel mooi. Gewoon netjes 4 lagen erop spuiten. Ik heb 10 watt in mijn normale achterlichten. Zit vaak 5 watt in. Licht zat wat er nu uit komt. Richting aanwijzers en remlichten geven zoiezo al zat licht. Die zijn al een hoger wattage.
Zoveel licht blokkeert het niet. Tenzij je het gitzwart maakt. Zou je eens een achterlicht unit van mij erop moeten zetten. Weet je hoe het staat.