Bij de kruising A2, A12 vanuit Den Haag/rotterdam moet je tegenwoordig (vorige meeting ook al) wel een andere afslag hebben.
Naam is hetzelfde gebleven, maar plaats is net anders.
(gewoon N'gein volgen, dan kom je er wel)
LET OP DE TRAJECTCONTROLE HE MENSEN, 80!!!!!!
Hm ik ben er nog nooit geweest (heb net maandje een ax). Is denk niet echt leuk om alleen te komen he want ik ken verder ook niet echt iemand...Wel leuk om axjes te bekijken maar wil ook wat dingen vragen aan de wat meer ervaren mensen...
Monda wrote: Is denk niet echt leuk om alleen te komen he want ik ken verder ook niet echt iemand......
Uhm ik begrijp je redenatie maar kan je echt verzekeren dat de ervaring van iedere nieuweling tegen gesteld is.
De club is er mee "Groot" geworden. en de leden die naar zo'n middag komen groeien in aantal!
eekthecat wrote:zekerste weten gewoon komen. is gezellie en je kunt zekers je vragen stellen. hebben wij ook gedaan. veel opgestoken en goeie gasten ontmoet.
Ok mooi om te horen! Ik ga zeker proberen langs te komen(opa gaat hard achteruit dus misschien zondag dan langs). Hopelijk tot zondag!
Is er iemand uit de omgeving van almere die a.s. weekend naar de meeting gaat? Ik kan dan zelf niet .Maar MBa@NL (Michel) heeft voor mij 2 zonneklepjes liggen en mijn vraag is of iemand die voor mij mee kan nemen. Daar zou ik diegene erg dankbaar voor zijn. Reactie's via PB of Email zijn welkom.
Alvast bedankt,
Djoeri
Mercedes-Benz 190 '89
Voor foto's check mijn wie is wie: BRUM-Ster
Heel misschien dat ik ook kom. Maar in ieder geval niet met een AX! Lijkt me wel leuk om een keer te ontmoeten etc. en mijn schaalmodel in ontvangst te nemen als ze er dan al zijn !
Citroën AX 1.1I First Impression
ToDo:
- GTI dashboard (thanks MNM(tm))
- Dakklokje aansluiten
- Toerenteller/temperatuurmeter inbouwen (thanks MNM(tm))
- Xenon (ja of nee?)