Aaaah, dit topic blijft echt wel lachen hoor Keep up the good work!
Moet je eens opletten wat er gebeurd als ik een onderwerp open met foto's van een lkkr wijf OP ME (AX) Ik heb nog wel paar mooie vriendinnen
Dan heb iedereen het gelijk wel naar zijn zin in zo'n topic! :firedevil
We wachten met spanning (en met een hand in de broek )af
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
En brutus wie de hel denk jij wel dat je een verfijndere smaak heb dan mij.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
oke dan heb een nieuwe gekocht hier wat piccies...... motor is stuk maar heb al een 2 liter turbo blok gekocht.......komt natuurlijk een grotere turbo op..... wil hem zo ongeveer op de 300+ pk krijgen
hij ziet er nog niet uit veel te hoog op zn poten e.d
maar dit word het nieuwe project, hopelijk word het wat.
wou eerst voor een ax gaan maar die waren te duur
Mooie wagen! Is dat een 300ZX of vergis ik me? Ik ga d'r van uit dat je je andere monster verkocht hebt... hopelijk word deze nissan nog mooier dan de honda. In ieder geval alvast dit: veel succes met je nieuwe project!
ha, ik zie het al 0-100 7,5 sec... dat valt mee idd. Top van 215 is wel wat magertjes maar dat maakt niet uit natuurlijk (automaat is trouwens een stuk langzamer)
Hou ons op de hoogte van je vorderingen. Het begin is er al!
ha, ik zie het al 0-100 7,5 sec... dat valt mee idd. Top van 215 is wel wat magertjes maar dat maakt niet uit natuurlijk (automaat is trouwens een stuk langzamer)
Hou ons op de hoogte van je vorderingen. Het begin is er al!
Ik weet niet hoe je aan die informatie komt maare volgensmij loopt een 200 sx met 2.0 turbo wel ietsje harder rob...... Vriend van me heeft 100 nx met "gewoon" 2 liter blok (150 pk) en die sprint geloofk al in 8 sec. naar de 100.