Mazzel!!!!!!!

Online meeting-place voor alle off-topic zaken en wat je toch graag kwijt wil.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
Citrosan
AX Master
AX Master

Mazzel!!!!!!!

Post by Citrosan »

Vandaag ff naar de auto gekeken want als ik starte hoorde ik een bonk geluid :? ,zal de uitlaat wel zijn denk.
Maar toen we ook even onder de motorkap keken zagen wij tot onze grote verbazing koelvloeistof op de versnellingsbak liggen :roll: , hmmm, bleek dat de koelslang die vanaf het thermostaathuis naar de kachel gaat, lek is bij de thermostaat.
Slang los gehaald en idd een paar kleine scheurtjes erin, slang een stukje ingekort en koelsysteem weer gevuld.....pfieuw, echt mazzel gehad. :), je zal onderweg je koelsysteem ff leegrijden :evil:
Tringgggg.....Tringgggg.....Ja, met de koppel gigant, zegt u het maar!

Mijn broer heeft een AX en ik maar zoeken naar spullen.

Speederdd
AX Master
AX Master

Re: Mazzel!!!!!!!

Post by Speederdd »

Citrosan wrote:Vandaag ff naar de auto gekeken want als ik starte hoorde ik een bonk geluid :? ,zal de uitlaat wel zijn denk.
Maar toen we ook even onder de motorkap keken zagen wij tot onze grote verbazing koelvloeistof op de versnellingsbak liggen :roll: , hmmm, bleek dat de koelslang die vanaf het thermostaathuis naar de kachel gaat, lek is bij de thermostaat.
Slang los gehaald en idd een paar kleine scheurtjes erin, slang een stukje ingekort en koelsysteem weer gevuld.....pfieuw, echt mazzel gehad. :), je zal onderweg je koelsysteem ff leegrijden :evil:
tja, zoiets is heel leuk :)

zeker als het gebeurt met een warme motor en dat de koelwater op de uitlaatspruitstuk komt :lol: :lol:

MrBBQ
AX Master
AX Master

Koelsysteem

Post by MrBBQ »

Ja Buurman,

Wees blij dat het voor je deur gebeurt en inderdaad niet onder weg.
Ouwe mazzelaar, van de week even laten keuren en weer een jaartje probleemloos ax rijden.

gr Mr Dean...... de buurman van.....! 8)
Saxo style is sexy style....

Popmart
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Popmart »

Ik heb dat eens gehad toen ik bijna thuis was. Sta je voor een stoplicht, zie je opeens rook onder de kap vandaan komen :shock: Dan schrik je toch ff vertel ik je! Toen zat er blijkbaar een gaatje in een slang en spoot de koelvloeistof tegen het hitteschild aan.

Bossie
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Bossie »

Ik ken de slang :( Bij mij ging hij ook lek, een km of 12 van huis. Het is nog een dure slang ook :( Gelukkig geeft m'n dealer nog wel eens wat korting.

Maar gelukkig merkte je het voor de deur op en kon je het nog repareren. Bij mij zat het lek volgens mij in een bocht.

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

Popmart wrote:Ik heb dat eens gehad toen ik bijna thuis was. Sta je voor een stoplicht, zie je opeens rook onder de kap vandaan komen :shock: Dan schrik je toch ff vertel ik je! Toen zat er blijkbaar een gaatje in een slang en spoot de koelvloeistof tegen het hitteschild aan.
hmm...

doet me denken aan afgelopen weekend :?

Popmart
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Popmart »

Bossie wrote:Ik ken de slang :( Bij mij ging hij ook lek, een km of 12 van huis. Het is nog een dure slang ook :( Gelukkig geeft m'n dealer nog wel eens wat korting.

Maar gelukkig merkte je het voor de deur op en kon je het nog repareren. Bij mij zat het lek volgens mij in een bocht.
De slang moest 60 euro bij Citroën kosten. 21 euro bij Peugeot, en het was precies dezelfde slang :?

Post Reply