Zwarte Vulcane

Plaats hier alle gespotte AX 'jes en overige aanverwante zaken.

Moderator: webmasters

Post Reply
Monda
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber

Zwarte Vulcane

Post by Monda »

Ik reed donderdag avond rond half 8 voor het eerst met mn vulcane op de snelweg in de buurt van Amsterdam, werd ik vrolijk begroet door een zwarte Vulcane (heb zelf ook een zwarte vulcane). Vroeg me af of er hier iemand is die dit herkent. Hebben jullie dat trouwens vaker dat je even toetert bij en AX of bijvoorbeeld alleen bij zelfde types?

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

Soms wel, soms niet... werd laatst begroet door een mooie dame in een AX bij het tankstation, had helaas iemand aan de telefoon dus kon geen gesprek aanknopen.... :roll:

AXje was een type 1 en volgens mij ook een carb, vijfdeurs met skirtsetje en lichtblauw van kleur.. Hopelijk zie ik d'r nog eens :P

Maar GT's/GTI's kijk ik meestal wel even bij naar binnen. Of AXjes die duidelijk verbouwd zijn.

Rio97
Total admin
Total admin

Post by Rio97 »

Als ik een AX zie probeer ik altijd wel ff te kijken of het een clubAX is of anderszins interessant is qua AX of bestuurster.
En als je vrolijk zwaait wordt er meestal wel teruggezwaaid.
Hier in Delft wel's een met een ex-Citrosporter, in Gouda met iemand met meegespoten spiegels. En klassieke Citroën rijders zwaaien ook altijd wel terug :)
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

Ichtus_AX
Vlotte starter
Vlotte starter

Post by Ichtus_AX »

Dan zal ik mijn duitse lerares dus maar geen folder aanbieden? :lol:

City
Bedreven AX driver
Bedreven AX driver

Post by City »

Iedere ochtend sta ik met foxhunter's Ax bij het stoplicht en dan toetert en zwaait er een meidje naar me bij het stoplicht in (ja ook) een zwarte volcane
Fast and Low!

WWW.MANTAGSI.NL

Dirk
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Dirk »

black volcane rules... :)

Post Reply