Sander aka pixels66 11 Spot & zwarte AX Sport
Moderator: webmasters
1.1i motor krijg je 3x niks meer voor. Ik heb er geloof ik 150 euro voor gekregen. Zonder versnellingsbak. Met slechts 60000km erop. Compleet met kabelboom en ecu. Is totaal geen vraag na. 1.1i blokjes zijn er TE veel.
De ZX versnellingsbak kun je trouwens niet gebruiken. De bak en assen passen wel. Maar de schakelstangen niet. Je moet dus je eigen versnellingsbak gebruiken. Trekt goed. Alleen je top komt "maar" op zo'n 180 - 190 km/h te liggen.
De ZX versnellingsbak kun je trouwens niet gebruiken. De bak en assen passen wel. Maar de schakelstangen niet. Je moet dus je eigen versnellingsbak gebruiken. Trekt goed. Alleen je top komt "maar" op zo'n 180 - 190 km/h te liggen.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
Vandaag veel bezig geweest.
De achterschermen in orde gemaakt qua aanlopen, hoop ik dan.
Nieuwe citroen logo's op de naafkapjes van de velgen
Veerpootbrug gemonteerd, paste niet zo lekker
Andere GT bumper, met mistlichten erin, die zijn wel gaar maar het ziet er goed uit.
En ff de ruiten van binnen en buiten HEEEEL goed schoongemaakt ik werd gek van die vette vegen die iedereen erop maakt(zo van, o je ruiten beslagen, ff schoonmaken met deze bezwete handdoek van het trainen...)
Tweeters van JBL besteld, komt er binnenkort in, ben benieuwd naar het resultaat daarvan.
weer wat leuke foto's:
Hier zie je goed de nieuwe bumper met mistlampjes:
Hier de veerpootbrug(en je ziet goed de gescheurde grille, maar heb al een ander liggen die nog gespoten moet worden):
De nieuwe Citroën logootjes op de naafkapjes:
Hier samen met de Swiffer van een vriend van me...
En als laatste:
nou de mazzel weer....
groetjes Sander
De achterschermen in orde gemaakt qua aanlopen, hoop ik dan.
Nieuwe citroen logo's op de naafkapjes van de velgen
Veerpootbrug gemonteerd, paste niet zo lekker
Andere GT bumper, met mistlichten erin, die zijn wel gaar maar het ziet er goed uit.
En ff de ruiten van binnen en buiten HEEEEL goed schoongemaakt ik werd gek van die vette vegen die iedereen erop maakt(zo van, o je ruiten beslagen, ff schoonmaken met deze bezwete handdoek van het trainen...)
Tweeters van JBL besteld, komt er binnenkort in, ben benieuwd naar het resultaat daarvan.
weer wat leuke foto's:
Hier zie je goed de nieuwe bumper met mistlampjes:
Hier de veerpootbrug(en je ziet goed de gescheurde grille, maar heb al een ander liggen die nog gespoten moet worden):
De nieuwe Citroën logootjes op de naafkapjes:
Hier samen met de Swiffer van een vriend van me...
En als laatste:
nou de mazzel weer....
groetjes Sander
Rock's wrote:eej,....toch mooie logo's gevonden........netjes hoor !
precies dezelfde als die van jouw... High speed in scheveningen had ze nog. Dat is een krakkemikke winkeltje met allerlei "tuning" spul, onder het stof zolang ligt het er al. Verkopen echt prul, maar toevallig ook nog deze stickers... Kosten 13,60...
groetjes Sander
Pixels66 wrote:precies dezelfde als die van jouw... High speed in scheveningen had ze nog. Dat is een krakkemikke winkeltje met allerlei "tuning" spul, onder het stof
Is dat dat winkeltje vlakbij het Kurhaus? Da's echt lachen daar met al die onzin die ze verkopen.
De AX ziet er weer goed uit!
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Wordt al bijna afgezaagd, maar ziet er prima uit
Als je eerst de foto van de voorkant ziet en dan de achterkant, loopt het wit in de verlichting echt mooi door.
Heb jij nu witte achterlichten met mist en achteruit wel op de goede plaats?
Leuke uitlaat steekt er trouwens onderuit
Als je eerst de foto van de voorkant ziet en dan de achterkant, loopt het wit in de verlichting echt mooi door.
Heb jij nu witte achterlichten met mist en achteruit wel op de goede plaats?
Leuke uitlaat steekt er trouwens onderuit
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.