Devil Reparatie (uitgesteld)
Moderator: webmasters
-
- AX super weirdo
Devil Reparatie (uitgesteld)
Natuurlijk wil ik graag de Devil op de weg hebben en op de wintermeeting komen met de Devil.
Helaas moet ik momenteel even een beetje rustig aandoen om diverse redenen waardoor de klusmiddag @ Rocks op 2 december niet door kan gaan, en waardoor ik dus niet met de Devil naar de Decembermeeting kan komen.
Erg jammer omdat ik dit als streefdatum had om de Devil klaar te hebben?wat eigenlijk ook wel makkelijk haalbaar leek, maar anderzijds ook mischien wel goed,?.. afraffelen en met een half klare Devil op een meeting komen is mogelijk ook alleen maar een afknapper.
Ook de weersomstandigheden zijn niet al te best, ik moet nog iets verzinnen voor de lucht/waterhapper.
De Devil is geschorst tot half februari, en omdat ik met slecht weer toch niet ga rijden is het zonde om nutteloos de belastingdienst + verzekeringsmaatschappij te spekken?
Ik zou dus heel graag de versnellingsbak reparatie willen verzetten naar zaterdag 7 of 14 Januari zodat ik de tijd heb om een beetje overzicht te krijgen en het eea rustig voor te bereiden, en het geld wat niet naar de belasting en verzekering gaat te besteden aan frikadellen, hamburgers, broodjes, frisdrank en een kratje pils voor mijn geliefde clubgenoten die ook gezellig even langskomen om te helpen, kijken of een praatje te maken ?. Oftewel een meeting @ Rock?s place met een hapje en een drankje.
Ik hoop dat de mensen die 2 Dec. in hun agenda hebben gezet het niet al te lastig vinden, maar helaas heb ik momenteel even geen keuze
Gelukking kan ik het in Januari goedmaken, en kunnen er wat mij betreft een groot aantal leden komen
Alvast bedankt voor eventueel begrip...... en ik hoop dat er veel clubgenoten in Januari gezellig even langskomen
Aad
(voor de mensen die niet weet waar ik het over heb, en willen weten wat er gesleuteld moet worden)
De volgende dingen heb ik hulp bij nodig.
- Omwisselen van de versnellingsbak
- Omwisselen van het inlaatspruitstuk (geen noodzaak)
- Omwisselen van het contactslot (geen noodzaak en mogelijk al gedaan voor de sleutelmeeting)
- Aansluiten van audio
Helaas moet ik momenteel even een beetje rustig aandoen om diverse redenen waardoor de klusmiddag @ Rocks op 2 december niet door kan gaan, en waardoor ik dus niet met de Devil naar de Decembermeeting kan komen.
Erg jammer omdat ik dit als streefdatum had om de Devil klaar te hebben?wat eigenlijk ook wel makkelijk haalbaar leek, maar anderzijds ook mischien wel goed,?.. afraffelen en met een half klare Devil op een meeting komen is mogelijk ook alleen maar een afknapper.
Ook de weersomstandigheden zijn niet al te best, ik moet nog iets verzinnen voor de lucht/waterhapper.
De Devil is geschorst tot half februari, en omdat ik met slecht weer toch niet ga rijden is het zonde om nutteloos de belastingdienst + verzekeringsmaatschappij te spekken?
Ik zou dus heel graag de versnellingsbak reparatie willen verzetten naar zaterdag 7 of 14 Januari zodat ik de tijd heb om een beetje overzicht te krijgen en het eea rustig voor te bereiden, en het geld wat niet naar de belasting en verzekering gaat te besteden aan frikadellen, hamburgers, broodjes, frisdrank en een kratje pils voor mijn geliefde clubgenoten die ook gezellig even langskomen om te helpen, kijken of een praatje te maken ?. Oftewel een meeting @ Rock?s place met een hapje en een drankje.
Ik hoop dat de mensen die 2 Dec. in hun agenda hebben gezet het niet al te lastig vinden, maar helaas heb ik momenteel even geen keuze
Gelukking kan ik het in Januari goedmaken, en kunnen er wat mij betreft een groot aantal leden komen
Alvast bedankt voor eventueel begrip...... en ik hoop dat er veel clubgenoten in Januari gezellig even langskomen
Aad
(voor de mensen die niet weet waar ik het over heb, en willen weten wat er gesleuteld moet worden)
- Omwisselen van het contactslot (geen noodzaak en mogelijk al gedaan voor de sleutelmeeting)
- Aansluiten van audio
TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
-
- AX super weirdo
Re: Devil Reparatie (uitgesteld)
Rock's wrote:
- Aansluiten van audio
Eitje, weet nog niet of ik de gestelde data aanwezig kan zijn, maar zal mijn best zeker doen voor ons aller clublid; Rocks!
Freude am Fahren.
-
- AX Spaster Mammer
-
- AX Spaster Mammer
-
- AX Master
He, dat klinkt wel leuk. Wist niet dat je zoiets al had georganiseerd. Ben niet veel op het forum geweest de laatste tijd.
Moet je het ver van te voren weten of zou ik gewoon kunnen komen als ik tijd heb?
Ligt eraan hoe het gaat met mijn huisje.
Dit is een goede gelegenheid om die bumper en uitlaat bij mij uit de garage te krijgen en bij jou te droppen.
Moet je het ver van te voren weten of zou ik gewoon kunnen komen als ik tijd heb?
Ligt eraan hoe het gaat met mijn huisje.
Dit is een goede gelegenheid om die bumper en uitlaat bij mij uit de garage te krijgen en bij jou te droppen.
Rock's wrote:... voor mijn geliefde clubgenoten die ook gezellig even langskomen om te helpen, kijken of een praatje te maken
... en kunnen er wat mij betreft een groot aantal leden komen ...
en ik hoop dat er veel clubgenoten in Januari gezellig even langskomen ...
Aad
wil je toevallig ook dat er clubleden langskomen ?
Spreken is goud, Ductape is zilver.
-
- AX super weirdo
DuFF wrote:Rock's wrote:... voor mijn geliefde clubgenoten die ook gezellig even langskomen om te helpen, kijken of een praatje te maken
... en kunnen er wat mij betreft een groot aantal leden komen ...
en ik hoop dat er veel clubgenoten in Januari gezellig even langskomen ...
Aad
wil je toevallig ook dat er clubleden langskomen ?
Dat staat er toch ?
Rock's wrote:
Dat staat er toch ?
was een grapje , dat 't 'r bijna 3 keer stond, never mind Rock's.
Spreken is goud, Ductape is zilver.
-
- AX super weirdo
DuFF wrote:Rock's wrote:
Dat staat er toch ?
was een grapje , dat 't 'r bijna 3 keer stond, never mind Rock's.
weet ik ook wel pestventje ..... ik zal je binnenkort eens een lel geven met een houten stuur
-
- AX Spaster Mammer
-
- AX Spaster Mammer