Kevin.broke (AX 1.5D/S.Y. Korando/Suzuki Swift Cabrio)
Moderator: webmasters
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
Kevin.broke (AX 1.5D/S.Y. Korando/Suzuki Swift Cabrio)
Nou,
ik ben dus Kevin, 24 jaartjes oud, vrolijk & vrijgezel en woonachtig in het pittoreske Haarlem! Dat overigens niet lang meer
Als beroep heb ik eigenlijk vanalles, het meeste heeft met IT en muziek te maken
Iedereen kent me hier wel, ik heb nl. al een hele hoop AXjes versleten en ook het aantal kilometers daarin was alles behalve mals. Alles begon in de tijd dat ik in Arnhem woonde met een slecht lopende AX Sport met 190.000 km op de teller. Toen die na korte tijd beter afgesteld was en heerlijk snel bleek te zijn raakte ik al gauw verslingerd aan het nukkige autootje met de vette roffel. Nadat ie zich rond de 230.000 km onbetrouwbaar begon te tonen (olie verversen? wat is dat?) en ik toe was aan diesel kwam er een staalblauwe Charade 1.0TD. Met die auto begon ook mijn eerste Gamma&Brezantuning, nl. het opvoeren van de turbodruk en nog wat andere grappen, waardoor het gekke ding 170 liep Al snel vloog de koppakking eruit (duh) en verlangde ik weer naar de pit van de AX. Maar even op marktplaats gezocht en al snel zat ik in een rode AX 1.1 Plaisir van 1991, de ZN-72-BF:
Inmiddels woonde ik in Eindhoven en na meteen al talloze problemen met deze AX gekregen te hebben leerde ik de AXClub kennen en nam ik het (wijze!) besluit voortaan alle onderhoud maar zo goed mogelijk zelf te doen. Al snel begaf de koppakking van mijn 1124cc blokje het en kreeg ik de kans om van atmozz een 1360cc motorblokje incl. vijfbak over te nemen. q01z bood zijn hulp aan en al hortend en stotend vertrokken we richting Scharendijke voor het eerste grote sleutelweekend in mijn leven.
Op de terugweg liep de Plaisir harder dan ooit tevoren en een nieuwe hobby, nee, verslaving was geboren. Een baan die kl*te liep gaf ruimte voor diepgaand onderzoek in de fenomenen "Citroën AX" en "autotechniek", ik leerde dat een AX GT de auto was om te hebben, wat het verschil was tussen een gewone GT en een carb, en dat een GTI helemaal prachtig was maar duurder in onderhoud en aanschaf en gewoon erg zeldzaam. Helaas wist de motorsteun van de Plaisir zich al snel een weg naar buiten de carrosserie te banen, en dit niet zonder een stuk metaal mee te nemen. Een GT was de volgende stap:
Deze auto nam ik over van Joost (de voorzitter van de club) en z'n vrouw. Net vantevoren leerde ik mijn (inmiddels ex-)vriendin kennen en deze GT heeft me dan ook talloze malen van Eindhoven naar Utrecht en terug gebracht, of met haar ergens anders heen. Je kan je wel voorstellen dat mijn liefde voor de AX alleen maar groeide.
Niets ten nadele van Joost en ega, maar deze auto bracht ook een berg pech met zich mee. Dingen die net gerepareerd waren of die niet kapot horen te gaan gingen kapot, ik pakte alles groots aan en begon uiteindelijk aan een ombouw naar 1600cc. Die ombouw was voor een groot deel best goed gelukt, ik heb er dan ook zo'n 1000 a 1500 km van kunnen genieten, echter knalde ik tijdens een testrit achterop een scooter (eigenlijk sneed hij me af, haalde me links in met 70 en sloeg vervolgens rechtsaf, zo dichtbij dat ik niet meer kon remmen). Hierbij vernaggelde ik na duizenden gespendeerde euro's w??r een hoop nieuwe onderdelen en was ik het gedoe echt zat. Ik was inmiddels verhuisd naar Utrecht, had een nieuwe baan en een leuke relatie en besloot de auto's te laten voor wat ze waren.
Kort daarna besloot mijn lieftallige vriendinnetje dat een auto toch wel erg handig was, en vond ze een AX die ik wilde slopen voor wat extra geld z? leuk dat ik 'm eigenlijk niet uit elkaar mocht halen. Ik deed het toch, maar beloofde beterschap en had de avond daarna al een leuke sleutel-GT voor haar gevonden. Na wat wikken en wegen de knoop doorgehakt en de auto voor 250 euro opgehaald. Een maandje klussen in de schaarse tijd die we hadden leverde het volgende apk-goedgekeurde resultaat op:
En dan is het heel leuk allemaal, ??n auto hebben, maar ik miste mijn eigen autootje en besloot om in Ede eens te gaan kijken naar n?g een rode GT met schade die voor 150 euro aangeboden werd. Daar aangekomen verbaasden we ons over het kenteken: XK-01-XH! De koop was al gesloten voor ik de auto goed en wel bekeken had, de onderdelen waren de 100 euro die ik bood immers makkelijk waard en de auto ging mee. Dat was deze:
Vraag me niet hoe of waarom, maar op de terugweg van de bezichtiging van de tweede rode GT werd de XK-09-XH vernoemd tot "Wibbel". De XK-01-XH werd geheel in stijl "Babbel" gebombardeerd. Tijdens het opknappen van die twee auto's raakte ik in contact met een AutoWeek-redacteur die er wel een feature van wilde maken, en dat ziet er dan ongeveer zo uit:
Toen ik echter de kans kreeg om de "Goof" (XK-08-XH) (ja, nog eentje, die ik eigenlijk voor een stadgenootje en mede-forumlid geregeld had) over te kopen heb ik dat maar gedaan, aangezien deze auto optisch veel beter was dan de XK-01-XH, maar vooral een gaar onderstel had. Babbel is gesloopt voor onderdelen en bleek inderdaad erg veel roest te hebben. Goof zag er na montage van vette velgjes en een al eerder verzameld viergaats onderstel ongeveer zo uit:
Bij aanschaf was de auto als volgt:
Deze auto vind je inmiddels terug bij "Bossie" op dit forum. Ik heb de auto verkocht omdat ik erg veel kilometers ging rijden en het hoog tijd werd voor een diesel. Aangezien ik in geldnood zat werd dat een zwarte vijfdeurs 1.4D van '93 met bakken werk - ik blies namelijk de koppakking eruit op de weg naar huis
Ondertussen ontstonden er problemen met de Wibbel, waarna we (met dank aan de hulp en ruimte van Rooney en Ben86) de motor vervangen hebben. Daarna kwamen er problemen met de versnellingsbak en ontdekten we dat ie van binnenuit heel flink aan het roesten geslagen was. Deze auto hebben we derhalve ook maar gedemonteerd. Intussen hadden we n?g een diesel gevonden die tijdelijk voor vervoer kon zorgen. Dit was een ph1 AX Service 14 TGD, vernoemd naar zijn verkoper (Fatih), gekocht voor 125 euro met schade aan de voorzijde die ik dezelfde middag al provisorisch gefixed had:
Intussen ging de relatie tussen mij en Ellen kapot, en besloten we dat ik een nieuwe woning ging zoeken. Dit AXje heeft me zo'n beetje de hele verhuizing door gesleept en een hele hoop frustratie moeten verwerken via mijn rechtervoet. Als ik me niet vergis is dat zo'n 20.000 km goed gegaan. Na een mislukte ombouw naar 1.5D (ivm een kapot blok )en (weer!) een hoop frustratie was ik de AXen wel weer even zat en ben ik een tijdje Volkswagen Golf 1.6D gaan rijden Misschien klinkt het gek, maar ik had tijd nodig om emotioneel mijn hobby "AX" los te koppelen van mijn inmiddels ex-vriendin. Dat zal de overstap wel verklaren...
Toen na een tijdje die Golf ook kuren begon te vertonen begon ik het stille dieseltje te missen en ging ik op zoek naar een vervanger. Dat werd de "Panne", ze had 266.000 km op de teller en liep eigenlijk prima. Met dit autootje heb ik echt kilometers gevreten en ook weer een hoop domme pech gehad, zoals een vernaggeld onderstel door een magnetron die bij flinke regen op de snelweg lag. Een fotootje:
Aan deze auto is wel veel gebeurd, ik heb altijd de intentie gehad 'm op te blijven knappen en over het half miljoen te rijden. Helaas was iemand zo vriendelijk 'm aan de achterzijde zwaar te beschadigen zonder dat ik aansprak kon maken op een verzekering (nl. geen contactgegevens van de dader), hierna bleek de auto krom.
In de tussentijd had ik alweer een AX GT gekocht, omdat die zich toevallig aandeed en ik toch wel iets voelde voor het kenteken: XK-06-XH! Deze GT bleek bijzonder pittig, wel ??n die wat werk nodig heeft, maar goed, dat hebben we er maar voor over. De bijnaam is "CJIB" geworden
Ik had na de AX 1.5D XM moeten gaan rijden, de koop was al gesloten, helaas ben ik door een diefstal kortgeleden flink financieel benadeeld en was de XM niet meer binnen bereik. De koop van een AX GTI met werk was al snel gesloten:
Deze auto had een forse roestschade aan de linkerzijde, boven en onder het klapruitje. Helaas bleek bij aankomst voor een bezichtiging ook de motor niet te lopen. De prijs werd om deze redenen ongeveer gehalveerd en ik heb de auto afgelopen week samen met Margje + haar vriend naar huis gesleept. Na 2 dagen klussen heb ik alweer een rijdende auto en een flink bijgewerkte schade. Een 13 in het kenteken, overgeschreven om 9:13u, roestschade lassen bij km-stand 140913, 3x9 in een nummer onder de motorkap, en bij aankoop vonken, injecteren en brandstof oppompen wanneer ze er zin in had: Deze AX verdient de naam Christine
In the end heb ik ondanks alle pech van die AXen een hoop geleerd over autotechniek, opvoeren, maar ook hoe leuk het kan zijn om mensen te helpen. Ik kan ook zeggen dat de Citroën AX ??n van de weinige dingen is die in mijn leven gekomen is, waarvan ik zeker weet dat de kans klein is dat het er weer uit gaat. Zo begin je met een gare Sport, een toevallige aankoop... en voor je het weet heb je meer dan 8000 posts op het clubforum op je naam staan. Ondanks al het gestress, het gedoe en de pech heb ik (vooral ook door alle heftige gebeurtenissen in mijn leven waarbij het autootje van pas kwam) de kleine Franse dreumes in m'n hart gesloten, zoals zovelen hier op de AXClub.
En ken ik dan het geheim onder het grijs, of ben ik gewoon een rare kwast met een vage hobby?
ik ben dus Kevin, 24 jaartjes oud, vrolijk & vrijgezel en woonachtig in het pittoreske Haarlem! Dat overigens niet lang meer
Als beroep heb ik eigenlijk vanalles, het meeste heeft met IT en muziek te maken
Iedereen kent me hier wel, ik heb nl. al een hele hoop AXjes versleten en ook het aantal kilometers daarin was alles behalve mals. Alles begon in de tijd dat ik in Arnhem woonde met een slecht lopende AX Sport met 190.000 km op de teller. Toen die na korte tijd beter afgesteld was en heerlijk snel bleek te zijn raakte ik al gauw verslingerd aan het nukkige autootje met de vette roffel. Nadat ie zich rond de 230.000 km onbetrouwbaar begon te tonen (olie verversen? wat is dat?) en ik toe was aan diesel kwam er een staalblauwe Charade 1.0TD. Met die auto begon ook mijn eerste Gamma&Brezantuning, nl. het opvoeren van de turbodruk en nog wat andere grappen, waardoor het gekke ding 170 liep Al snel vloog de koppakking eruit (duh) en verlangde ik weer naar de pit van de AX. Maar even op marktplaats gezocht en al snel zat ik in een rode AX 1.1 Plaisir van 1991, de ZN-72-BF:
Inmiddels woonde ik in Eindhoven en na meteen al talloze problemen met deze AX gekregen te hebben leerde ik de AXClub kennen en nam ik het (wijze!) besluit voortaan alle onderhoud maar zo goed mogelijk zelf te doen. Al snel begaf de koppakking van mijn 1124cc blokje het en kreeg ik de kans om van atmozz een 1360cc motorblokje incl. vijfbak over te nemen. q01z bood zijn hulp aan en al hortend en stotend vertrokken we richting Scharendijke voor het eerste grote sleutelweekend in mijn leven.
Op de terugweg liep de Plaisir harder dan ooit tevoren en een nieuwe hobby, nee, verslaving was geboren. Een baan die kl*te liep gaf ruimte voor diepgaand onderzoek in de fenomenen "Citroën AX" en "autotechniek", ik leerde dat een AX GT de auto was om te hebben, wat het verschil was tussen een gewone GT en een carb, en dat een GTI helemaal prachtig was maar duurder in onderhoud en aanschaf en gewoon erg zeldzaam. Helaas wist de motorsteun van de Plaisir zich al snel een weg naar buiten de carrosserie te banen, en dit niet zonder een stuk metaal mee te nemen. Een GT was de volgende stap:
Deze auto nam ik over van Joost (de voorzitter van de club) en z'n vrouw. Net vantevoren leerde ik mijn (inmiddels ex-)vriendin kennen en deze GT heeft me dan ook talloze malen van Eindhoven naar Utrecht en terug gebracht, of met haar ergens anders heen. Je kan je wel voorstellen dat mijn liefde voor de AX alleen maar groeide.
Niets ten nadele van Joost en ega, maar deze auto bracht ook een berg pech met zich mee. Dingen die net gerepareerd waren of die niet kapot horen te gaan gingen kapot, ik pakte alles groots aan en begon uiteindelijk aan een ombouw naar 1600cc. Die ombouw was voor een groot deel best goed gelukt, ik heb er dan ook zo'n 1000 a 1500 km van kunnen genieten, echter knalde ik tijdens een testrit achterop een scooter (eigenlijk sneed hij me af, haalde me links in met 70 en sloeg vervolgens rechtsaf, zo dichtbij dat ik niet meer kon remmen). Hierbij vernaggelde ik na duizenden gespendeerde euro's w??r een hoop nieuwe onderdelen en was ik het gedoe echt zat. Ik was inmiddels verhuisd naar Utrecht, had een nieuwe baan en een leuke relatie en besloot de auto's te laten voor wat ze waren.
Kort daarna besloot mijn lieftallige vriendinnetje dat een auto toch wel erg handig was, en vond ze een AX die ik wilde slopen voor wat extra geld z? leuk dat ik 'm eigenlijk niet uit elkaar mocht halen. Ik deed het toch, maar beloofde beterschap en had de avond daarna al een leuke sleutel-GT voor haar gevonden. Na wat wikken en wegen de knoop doorgehakt en de auto voor 250 euro opgehaald. Een maandje klussen in de schaarse tijd die we hadden leverde het volgende apk-goedgekeurde resultaat op:
En dan is het heel leuk allemaal, ??n auto hebben, maar ik miste mijn eigen autootje en besloot om in Ede eens te gaan kijken naar n?g een rode GT met schade die voor 150 euro aangeboden werd. Daar aangekomen verbaasden we ons over het kenteken: XK-01-XH! De koop was al gesloten voor ik de auto goed en wel bekeken had, de onderdelen waren de 100 euro die ik bood immers makkelijk waard en de auto ging mee. Dat was deze:
Vraag me niet hoe of waarom, maar op de terugweg van de bezichtiging van de tweede rode GT werd de XK-09-XH vernoemd tot "Wibbel". De XK-01-XH werd geheel in stijl "Babbel" gebombardeerd. Tijdens het opknappen van die twee auto's raakte ik in contact met een AutoWeek-redacteur die er wel een feature van wilde maken, en dat ziet er dan ongeveer zo uit:
Toen ik echter de kans kreeg om de "Goof" (XK-08-XH) (ja, nog eentje, die ik eigenlijk voor een stadgenootje en mede-forumlid geregeld had) over te kopen heb ik dat maar gedaan, aangezien deze auto optisch veel beter was dan de XK-01-XH, maar vooral een gaar onderstel had. Babbel is gesloopt voor onderdelen en bleek inderdaad erg veel roest te hebben. Goof zag er na montage van vette velgjes en een al eerder verzameld viergaats onderstel ongeveer zo uit:
Bij aanschaf was de auto als volgt:
Deze auto vind je inmiddels terug bij "Bossie" op dit forum. Ik heb de auto verkocht omdat ik erg veel kilometers ging rijden en het hoog tijd werd voor een diesel. Aangezien ik in geldnood zat werd dat een zwarte vijfdeurs 1.4D van '93 met bakken werk - ik blies namelijk de koppakking eruit op de weg naar huis
Ondertussen ontstonden er problemen met de Wibbel, waarna we (met dank aan de hulp en ruimte van Rooney en Ben86) de motor vervangen hebben. Daarna kwamen er problemen met de versnellingsbak en ontdekten we dat ie van binnenuit heel flink aan het roesten geslagen was. Deze auto hebben we derhalve ook maar gedemonteerd. Intussen hadden we n?g een diesel gevonden die tijdelijk voor vervoer kon zorgen. Dit was een ph1 AX Service 14 TGD, vernoemd naar zijn verkoper (Fatih), gekocht voor 125 euro met schade aan de voorzijde die ik dezelfde middag al provisorisch gefixed had:
Intussen ging de relatie tussen mij en Ellen kapot, en besloten we dat ik een nieuwe woning ging zoeken. Dit AXje heeft me zo'n beetje de hele verhuizing door gesleept en een hele hoop frustratie moeten verwerken via mijn rechtervoet. Als ik me niet vergis is dat zo'n 20.000 km goed gegaan. Na een mislukte ombouw naar 1.5D (ivm een kapot blok )en (weer!) een hoop frustratie was ik de AXen wel weer even zat en ben ik een tijdje Volkswagen Golf 1.6D gaan rijden Misschien klinkt het gek, maar ik had tijd nodig om emotioneel mijn hobby "AX" los te koppelen van mijn inmiddels ex-vriendin. Dat zal de overstap wel verklaren...
Toen na een tijdje die Golf ook kuren begon te vertonen begon ik het stille dieseltje te missen en ging ik op zoek naar een vervanger. Dat werd de "Panne", ze had 266.000 km op de teller en liep eigenlijk prima. Met dit autootje heb ik echt kilometers gevreten en ook weer een hoop domme pech gehad, zoals een vernaggeld onderstel door een magnetron die bij flinke regen op de snelweg lag. Een fotootje:
Aan deze auto is wel veel gebeurd, ik heb altijd de intentie gehad 'm op te blijven knappen en over het half miljoen te rijden. Helaas was iemand zo vriendelijk 'm aan de achterzijde zwaar te beschadigen zonder dat ik aansprak kon maken op een verzekering (nl. geen contactgegevens van de dader), hierna bleek de auto krom.
In de tussentijd had ik alweer een AX GT gekocht, omdat die zich toevallig aandeed en ik toch wel iets voelde voor het kenteken: XK-06-XH! Deze GT bleek bijzonder pittig, wel ??n die wat werk nodig heeft, maar goed, dat hebben we er maar voor over. De bijnaam is "CJIB" geworden
Ik had na de AX 1.5D XM moeten gaan rijden, de koop was al gesloten, helaas ben ik door een diefstal kortgeleden flink financieel benadeeld en was de XM niet meer binnen bereik. De koop van een AX GTI met werk was al snel gesloten:
Deze auto had een forse roestschade aan de linkerzijde, boven en onder het klapruitje. Helaas bleek bij aankomst voor een bezichtiging ook de motor niet te lopen. De prijs werd om deze redenen ongeveer gehalveerd en ik heb de auto afgelopen week samen met Margje + haar vriend naar huis gesleept. Na 2 dagen klussen heb ik alweer een rijdende auto en een flink bijgewerkte schade. Een 13 in het kenteken, overgeschreven om 9:13u, roestschade lassen bij km-stand 140913, 3x9 in een nummer onder de motorkap, en bij aankoop vonken, injecteren en brandstof oppompen wanneer ze er zin in had: Deze AX verdient de naam Christine
In the end heb ik ondanks alle pech van die AXen een hoop geleerd over autotechniek, opvoeren, maar ook hoe leuk het kan zijn om mensen te helpen. Ik kan ook zeggen dat de Citroën AX ??n van de weinige dingen is die in mijn leven gekomen is, waarvan ik zeker weet dat de kans klein is dat het er weer uit gaat. Zo begin je met een gare Sport, een toevallige aankoop... en voor je het weet heb je meer dan 8000 posts op het clubforum op je naam staan. Ondanks al het gestress, het gedoe en de pech heb ik (vooral ook door alle heftige gebeurtenissen in mijn leven waarbij het autootje van pas kwam) de kleine Franse dreumes in m'n hart gesloten, zoals zovelen hier op de AXClub.
En ken ik dan het geheim onder het grijs, of ben ik gewoon een rare kwast met een vage hobby?
Last edited by kevin.broke on MonNov24, 2008 4:03:21 PM, edited 64 times in total.
Hey Kevin, hoeveelste keer wordt het nu de afgelopen week dat we je weer welkom terug hebben mogen begroeten?
Maaruh, welkom terug!
En goed dat je weer het juiste AX spoor hebt gevonden
Veel succes er mee.
Maaruh, welkom terug!
En goed dat je weer het juiste AX spoor hebt gevonden
Veel succes er mee.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
-
- Archivaris
- Posts: 5045
- Joined: TueDec13, 2005 12:03:15 AM
- Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
- Contact:
kevin.broke wrote:mjah.. als het goed is plaatst ??n van de modjes de reacties van die oude wie=wie hieronder.. dus niet teveel reageren maar he
Dan zal ik m'n mond wel houden
oh sh*t nou zeg ik toch wat
nou ja, welkom terug dan maar, hopelijk voor de laatste keer en blijf je gewoon plakken deze keer
Groetjes,
Michel
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
nou, ik doe m'n naam eer aan.. m'n salaris was nog niet binnen!
Had toch n?t genoeg geld om 'm op te halen en hij rijdt lekkur!
Heb samen met m'n nieuwe vierwieler maar meteen eveneen oude bekende opgezocht, zie alhier het resultaat:
Naar wat ik vernomen heb is bossie op dit moment aan het poetsen....
Had toch n?t genoeg geld om 'm op te halen en hij rijdt lekkur!
Heb samen met m'n nieuwe vierwieler maar meteen eveneen oude bekende opgezocht, zie alhier het resultaat:
Naar wat ik vernomen heb is bossie op dit moment aan het poetsen....
Last edited by kevin.broke on WedJul25, 2007 2:58:04 PM, edited 1 time in total.
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
kevin.broke wrote:Heb samen met m'n nieuwe vierwieler maar meteen eveneen oude bekende opgezocht, zie alhier het resultaat:
Naar wat ik vernomen heb is bossie op dit moment aan het poetsen....
Hoezo is ie smerig dan
Maar het is een mooi dieseltje. Ben benieuwd of je deze langer houd dan je andere AX-en
Ook leuk dat je even langs bent geweest. (Wel even de mat vervangen he )
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
Rock's wrote:ai,.....de velgen van die rode..... ..... die moeten 1x per 2 weken gewassen worden...... gaat denk ik niet meevallen om die nog mooi te krijgen.....
Kevin,.... welkom terug, en veel geluk gewenst met de diesel...
owja jij hebt ook die "patrick de zeester"-velgen onder je mazda
Spreken is goud, Ductape is zilver.
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
Welkom terug,
Past wel bij je trouwens zo'n trage diesel en laat deze wel heel aub. Nee serieus is een nette bak zo op 1e gezicht. Een type 2 is al dramatisch kun je na gaan wat een type 3 wel niet is
ciao!
Past wel bij je trouwens zo'n trage diesel en laat deze wel heel aub. Nee serieus is een nette bak zo op 1e gezicht. Een type 2 is al dramatisch kun je na gaan wat een type 3 wel niet is
ciao!
AX Soupapes 16
Powered by VEMS;
158.1 Bhp @ 6732 rpm & 188Nm @ 4846 rpm aan de krukas @ De Ringsleutel 12 mei "10
Powered by VEMS;
158.1 Bhp @ 6732 rpm & 188Nm @ 4846 rpm aan de krukas @ De Ringsleutel 12 mei "10
Rock's wrote:ai,.....de velgen van die rode..... ..... die moeten 1x per 2 weken gewassen worden...... gaat denk ik niet meevallen om die nog mooi te krijgen.....
Tja, vrouwen h?. Maar die krijgen we wel weer schoon. Ik zou alleen nog niet weten wanneer ik er tijd voor heb
Kijk trouwens uit dat Els deze velgen niet zo ziet, ben bang dat ik ze de volgende meeting kwijt ben
DuFF wrote:mooi dieseltje ! , die kleur is mooi, is 't precies dezelfde kleur als Speederdd?
ziet er iig goed uit.
leuke velgen trouwens van Bossie z'n GT.
Hahahahahahahaha, wij zeiden hier ook al eens......die velgen lijken op zeesterren, dat werd al gauw patrick's.
Niet om te Dissen hoor, smaken verschillen, maar wat eric hier heeft gedaan getuigd toch wel van HUMOR!!!!!!
Enne mooi of niet maar dit is wel strak geshopt hoor.
En eh Kevin welkom terug hoor.
Tringgggg.....Tringgggg.....Ja, met de koppel gigant, zegt u het maar!
Mijn broer heeft een AX en ik maar zoeken naar spullen.
Mijn broer heeft een AX en ik maar zoeken naar spullen.