Vandaag ging in de file mijn remblokslijtageindicator aan, en niet meer uit.
Handrem was niet aangetrokken (zelfde lampje), en vloeistof zat in het remvloeistofreservoir (ook hetzelfde lampje). Dus... dan zijn de remblokjes kennelijk aan vervanging toe. Howto?tje al gevonden. Ziet er niet ingewikkeld uit, mooi!
Een vraagje: remblokjes koop je per vier, dacht ik, en het lijkt me voor de hand te liggen dat als je ze vervangt, dat je dan alle vier de blokjes tegelijk doet. Toch?
En verder: als je de blokken doet, moeten de schijven dan ook meteen? Of hoeven die alleen als ze te dun zijn (en wanneer is het te dun)?
blokjes koop je per setje van 2 (linksvoor en rechtsvoor), achter heb je schoentjes.
Haal eerst eens een velg eraf en kijk of je blokken inderdaad op zijn.
bij mij gingen die lampjes branden omdat de kabeltjes niet aangesloten zaten maar plots tegen mekaar hingen, dus dat ze ineens wel contact maken, hoeft zomaar aan 1 kant te gebeuren dat ie net contact maakt met iets van metaal en dan blijft dat rotlampje branden, heb ik al gehad.