Marc aka q01z, GTI '92, Twingo 1.5 '12, GSA 1.3, C5 2.0Break
Moderator: webmasters
dat hou jij niet vol
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link!
Klik Hier!!
ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**
Klik Hier!!
ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**
even een korte textuele update:
cupje:
-heeft heen en weer naar Delft zonder moeite overleeft, testrit de dag ervoor van +-100km ook zonder moeite!
er trilt iets, maar ik weet niet wat.., dus dat gaat vanzelf over (in de vorm van dan is ht eraf)
-auto ligt momenteel vol met 5 'nieuwe' velgen en 5 slicks
-staat te wachten op benzine, 350km en het lampje ging branden en daarna de auto stotteren.. en ja het is een 42liter tank en ja hij was vol (:lol:)
opagt:
-motor houdt nog steeds in, met kwart-gas kom ik wel op 6200rpm.. mjah waarom zou je met zo weinig gas geven..
-net andere vlotter in de benzinetank gehangen, aangezien die altijd '0' aangaf en het lampje laat branden.. nieuwe vlotter komt niet verder dan 'halfvol', dat schiet dus ook niet op.. maar ach tis iets
-morettes net even afgesteld, grootlicht (uit 3 lampen, 4e heeft nog steeds geen glas) schijnt nu ook echt op de weg
-hij remde behoorlijk scheef (rechtsvoor totaal niet) paar flinke klappen met de subtiele vuisthamer op de remklauw zorgde ervoor dat hij nu iig niet meer scheef trekt
grootste update van vandaag:
andere velgen!
jaja, de ARNDT 15" zitten er niet meer onder, nu standaard 14" gtlichtmetaal met goede banden.
ben erg tevreden over de 'ruil'!
zo dat was het wel weer..
komende week zo'n euhmm 800km rijden en misschien wel meer..
fijn zo'n vriendin ver weg, maar je moet er wat voor over hebben
cupje:
-heeft heen en weer naar Delft zonder moeite overleeft, testrit de dag ervoor van +-100km ook zonder moeite!
er trilt iets, maar ik weet niet wat.., dus dat gaat vanzelf over (in de vorm van dan is ht eraf)
-auto ligt momenteel vol met 5 'nieuwe' velgen en 5 slicks
-staat te wachten op benzine, 350km en het lampje ging branden en daarna de auto stotteren.. en ja het is een 42liter tank en ja hij was vol (:lol:)
opagt:
-motor houdt nog steeds in, met kwart-gas kom ik wel op 6200rpm.. mjah waarom zou je met zo weinig gas geven..
-net andere vlotter in de benzinetank gehangen, aangezien die altijd '0' aangaf en het lampje laat branden.. nieuwe vlotter komt niet verder dan 'halfvol', dat schiet dus ook niet op.. maar ach tis iets
-morettes net even afgesteld, grootlicht (uit 3 lampen, 4e heeft nog steeds geen glas) schijnt nu ook echt op de weg
-hij remde behoorlijk scheef (rechtsvoor totaal niet) paar flinke klappen met de subtiele vuisthamer op de remklauw zorgde ervoor dat hij nu iig niet meer scheef trekt
grootste update van vandaag:
andere velgen!
jaja, de ARNDT 15" zitten er niet meer onder, nu standaard 14" gtlichtmetaal met goede banden.
ben erg tevreden over de 'ruil'!
zo dat was het wel weer..
komende week zo'n euhmm 800km rijden en misschien wel meer..
q01z wrote:-morettes net even afgesteld, grootlicht (uit 3 lampen, 4e heeft nog steeds geen glas)
ga ik voor je achterna
q01z wrote:ben erg tevreden over de 'ruil'!
insgelijks ik ben er erg blij mee
q01z wrote:komende week zo'n euhmm 800km rijden en misschien wel meer..
dat heet echte liefde, liefde die geen grenzen heeft, naja in dit geval is het nog steeds in Nederland, maar je snapt 'm wel
Spreken is goud, Ductape is zilver.
-
- AX super weirdo
Damn, Marc. Het kan aan mij liggen, maar d8 altijd dat die AX van Opa best goed was Of ben jij gewoon iets te enthousiast en gaat er wel eens iets kapot? Ik hoor weer allerlei tegenslagen die ik nog niet eerder met een AX heb meegemaakt.
Iig goed bezig dat je het weer allemaal oplost, maar wordt je er zelf onderhand niet gek van? Dat je je rot moet sleutelen om iedere keer een rijdende auto te houden?
Iig goed bezig dat je het weer allemaal oplost, maar wordt je er zelf onderhand niet gek van? Dat je je rot moet sleutelen om iedere keer een rijdende auto te houden?
Freude am Fahren.
(marc)
@duff: ik eis wel foto's!
@arne: tsja, ik wordt er idd gek van.. maar hij rijdt wel! dat zeer zeker, ik rij er elke week minmaal 400km mee! ben er ook super blij mee! alleen tsja, hard gaattie dus iig niet.. en de remmerij heeft ook wat liefde nodig, maar is dat niet bij elke ax?
tis alleen wel zo dat ik werk om auto te kunnen rijden, maar eigenlijk te weinig verdien om op me werk te komen! (ongeacht de auto overigens..)
@arne: tsja, ik wordt er idd gek van.. maar hij rijdt wel! dat zeer zeker, ik rij er elke week minmaal 400km mee! ben er ook super blij mee! alleen tsja, hard gaattie dus iig niet.. en de remmerij heeft ook wat liefde nodig, maar is dat niet bij elke ax?
tis alleen wel zo dat ik werk om auto te kunnen rijden, maar eigenlijk te weinig verdien om op me werk te komen! (ongeacht de auto overigens..)
bestuur wrote:(marc)
uhm, ik ben wel zo dat ik niet foto's van mijn ax in jouw wie=wie ga plaatsen dan word die van jou vies,
er staat een tijdelijke foto in mijn wie=wie, en als er weer een update is dan plaats ik weer een foto.
trouwens rechtsachter loopt na flink wat hakken en zagen nog aan bij extreme bochtjes , dus ik ben wel tevreden nu.
Spreken is goud, Ductape is zilver.
Browny wrote:ik denk dat marc ook ietwat perfectionistisch is als het om een AX gaat, en dan zijn er altijd wel dingen met een auto-tje van die leeftijd.
klopt, ik merk 'alles' aan de auto.. dat is altijd als je m van iemand overneemt.. de vorige eigenaar is dingen al gewend of vergeet ze gewoon te melden.. dat heb ik zelf ook als ik een auto verkoop.. een 2ehands auto is gewoon nooit perfect..
maar ik ben er super blij mee hoor!
alleen moet er dus wel wat aan gebeuren, dat die motor niet trekt en dat de remmen maar aan 1 kant werken, dat heeft niets met perfectionisme te maken..
bestuur wrote:en de remmerij heeft ook wat liefde nodig, maar is dat niet bij elke AX?
Hey join the club
En je racertje; die is echt laaag En heeft ie nou voor het eerst een meeting zonder tegenslag overleeft?
Klussen of een 'onder de motorkap-meeting' op de berg bij de maaslandkeering is trouwens niet aan te raden... wat een wind hee!