Helaas reed hij harder dan mij en kon ik geen foto maken en heb ik het kenteken niet onthouden. Volgens mij begon het met een V...
rode AX first, met BMW logo
Moderator: webmasters
-
Lovely Linda
- AX liefhebber

rode AX first, met BMW logo
Reed ik van de week naar huis stond ik achter een rode AX first met i.p.v. het Citroën logo een BMW logo.
Helaas reed hij harder dan mij en kon ik geen foto maken en heb ik het kenteken niet onthouden. Volgens mij begon het met een V...
Ambition is the path to success. Persistence is the vehicle you arrive in.
Re: rode AX first, met BMW logo
grijs kenteken dus.. vreemd?Lovely Linda wrote:Volgens mij begon het met een V...
-
Lovely Linda
- AX liefhebber

-
Rock's
- AX super weirdo

de vorige einenaar kwam uit Zevenhuizen,..... ik heb me een aantal jaar geleden al diverse keren aan geirriteerd......(hierdoor zullen BMW rijders gaan denken dat iedereen een BMW wil, maar alleen zij hem kunnen betalen waardoor ze nog meer kapsones gaan krijgen
)

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
-
Kakelbont
- AX Master Spammer

Ik had er destijds een mercedes logo aanhangen. Waar dan wel op de juiste plek; met een touwtje onder m'n achterbumper, achter m'n achterwielen, net niet slepend over de grondRock's wrote:de vorige einenaar kwam uit Zevenhuizen,..... ik heb me een aantal jaar geleden al diverse keren aan geirriteerd......(hierdoor zullen BMW rijders gaan denken dat iedereen een BMW wil, maar alleen zij hem kunnen betalen waardoor ze nog meer kapsones gaan krijgen)
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)
-
Lovely Linda
- AX liefhebber

Kakelbont wrote:Ik had er destijds een mercedes logo aanhangen. Waar dan wel op de juiste plek; met een touwtje onder m'n achterbumper, achter m'n achterwielen, net niet slepend over de grondRock's wrote:de vorige einenaar kwam uit Zevenhuizen,..... ik heb me een aantal jaar geleden al diverse keren aan geirriteerd......(hierdoor zullen BMW rijders gaan denken dat iedereen een BMW wil, maar alleen zij hem kunnen betalen waardoor ze nog meer kapsones gaan krijgen)
Ambition is the path to success. Persistence is the vehicle you arrive in.