Hoi,
Ik heb even rond gekeken maar kon er niets over vinden. Ik vraag me namelijk af of iemand weet hoe die zwarte stootlijsten aan de zijkant vast zitten?
Is dit alleen maar gekit/plakt of zitten ze met schroefjes of iets dergelijks in de carrosserie. Ik wil ze nl eraf halen, maar alleen als ik zeker weet dat ik niet met een paar gaten in mijn carrosserie blijf zitten.
Ik weet dat AXPOWAH ze heeft verwijderd dus misschien kun jij het me zeggen.
stootlijsten verwijderen.
Moderator: webmasters
-
- AX Master
-
- AX Master
ik heb ze inderdaad verwijderd, stelt nix voor! Zitten gewoon gekit en met een soort plakstrip vastgemaakt. Van die strip bleven bij mij wat stukjes op de wagen zitten.
Afgelopen zaterdag hebk daar pas iets aan gedaan en met wat wasbenzine en een ijskrabber eraf gehaald, nu ist allemaal weg
Ik doe er wel weer stootstrips op maar andere, weet nog niet welke, is toch best lastig zonder, bijv in parkeer garage: ik let altijd goed op maar ben o zo bang dat de chauf naast mij dat niet is en een deuk achterlaat in me deur!
ax powah
Afgelopen zaterdag hebk daar pas iets aan gedaan en met wat wasbenzine en een ijskrabber eraf gehaald, nu ist allemaal weg
Ik doe er wel weer stootstrips op maar andere, weet nog niet welke, is toch best lastig zonder, bijv in parkeer garage: ik let altijd goed op maar ben o zo bang dat de chauf naast mij dat niet is en een deuk achterlaat in me deur!
ax powah

Mzzls Geert

Wie niet snel is.......is laag!!

Wie niet snel is.......is laag!!
-
- AX Master