CV @ achterklep
Moderators: vtspower, webmasters
-
- Archivaris
- Posts: 5045
- Joined: TueDec13, 2005 12:03:15 AM
- Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
- Contact:
Edwin wrote:Je kan het slot wel laten zitten hoor, ik geloof niet dat dat in de weg zit.
Gewoon stangetje afkoppelen en je bent klaar
Jaaa en eventueel op de sloop een knopje zonder sleutelgat halen.
Die zijn best te vinden op de sloop.
op de sloop?
moet je ff vertellen waar want ik heb nog nooit CV's op de sloop gezien (alleen in een ZX en Xant)
Groetjes,
Michel
Ik wel
Bij Stouten op Serooskerke staat er eentje.
Weet alleen niet als het hele spul nog compleet is.
Je kan er bij die auto wel van uit gaan dat het mechanisme (stangetjes etc.) bij het portier aan bijrijderskant stuk is.
D'r zit echt een enorm grote deuk in dat portier.
Bij Stouten op Serooskerke staat er eentje.
Weet alleen niet als het hele spul nog compleet is.
Je kan er bij die auto wel van uit gaan dat het mechanisme (stangetjes etc.) bij het portier aan bijrijderskant stuk is.
D'r zit echt een enorm grote deuk in dat portier.
_________________
Het volgende bericht... vind u hieronder.
Volgens mij verschillen die stangetjes in je achterklep die het slot bedienen. Ik heb dat stangetje zelf gemaakt omdat mijn oude stangetje niet paste/werkte. Tis een tijd terug voor mij... Maar heb hem niet voor niks zelfgemaakt.
Weet nog dat ik op de sloop uit een andere AX dat metaaltje uit de deur heb gehaald wat van je deurklink naar je slot loopt. Daar heb ik dat stangetje van gemaakt.
Je kan beter ALLES uit een ax halen met CV. En die zijn er zat hoor.
Weet nog dat ik op de sloop uit een andere AX dat metaaltje uit de deur heb gehaald wat van je deurklink naar je slot loopt. Daar heb ik dat stangetje van gemaakt.
Je kan beter ALLES uit een ax halen met CV. En die zijn er zat hoor.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
-
- Archivaris
- Posts: 5045
- Joined: TueDec13, 2005 12:03:15 AM
- Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
- Contact:
Edwin wrote:MBa@NL wrote:morgen eens even langs dan
Groetjes,
Michel
Ben je nog geweest?
ik was dit topic kwij maar zie nu dat hij bij "Electrisch/Electric" staat (volgens mij is de vraag niet echt over het elektrische deel van de CV )
ik had em toch echt bij technisch gezet maar goed, daarom wist ik niet meer precies waar het was
hopelijk volgende week of even afwachten of iemand anders nog iets voor me heeft.
Groetjes,
Michel
-
- AX Starter
- Posts: 13
- Joined: ThuFeb26, 2004 8:18:15 PM
Ik ben hier toevallig ook mee bezig en kan bevestigen wat anderen reeds vertelden n.l. stangetje is anders en knopje heeft geen sleutelgat.
Aan Glenn@nl heb ik nog de volgende vraag, je hebt op de site een schema neergezet voor de c.v. module, wat ik daar niet op vind is de aansluiting voor de achterklep.
Je schreef al eerder dat deze geen voeler heeft dus is het waarschijnlijk dat hij dat hij alleen massa en dezelfde aansluiting op de module heeft als een van de voorportieren, kun jij dit bevestigen???
Groetjes en alvast bedankt.
Aan Glenn@nl heb ik nog de volgende vraag, je hebt op de site een schema neergezet voor de c.v. module, wat ik daar niet op vind is de aansluiting voor de achterklep.
Je schreef al eerder dat deze geen voeler heeft dus is het waarschijnlijk dat hij dat hij alleen massa en dezelfde aansluiting op de module heeft als een van de voorportieren, kun jij dit bevestigen???
Groetjes en alvast bedankt.
Hier de aansluitingen op de CV module uit een ander topic geplukt
De draden 3 en 4 moet je hierbij dan dus ook doortrekken naar de servomotor voor de CV op de achterklep. (En idd, die 2 draden worden ook gebruikt voor aansturing van de portieren).
1: 12V
2: Massa (-)
3: Aansturing CV-motortjes 1 (bruine aansluiting positie 1)
4: Aansturing CV-motortjes 2 (bruine aansluiting positie 2)
5: Gaat ook naar de CV-motortjes maar is de "voeler voor open/dicht" - Witte aansluiting op de motortjes van portieren VOOR; positie 2
6: naar PLIP unit (voor op afstand)
7: Gaat ook naar de CV-motortjes maar is de "voeler voor open/dicht" - Witte aansluiting op de motortjes van portieren VOOR: positie 1
8: naar PLIP unit (voor op afstand)
De draden 3 en 4 moet je hierbij dan dus ook doortrekken naar de servomotor voor de CV op de achterklep. (En idd, die 2 draden worden ook gebruikt voor aansturing van de portieren).
-
- AX Starter
- Posts: 13
- Joined: ThuFeb26, 2004 8:18:15 PM
-
- AX Starter
- Posts: 13
- Joined: ThuFeb26, 2004 8:18:15 PM
Nog een andere vraag, uit een ZX heb ik een c.v. ontvangertje gehaald welke precies in het hemeltje van de AX past.
Op de sloop hadden ze geen sleutel of zendertje meer van deze ZX, wel staat er een code in de ontvanger, weet iemand of ik hier nog iets mee kan????
Naar wat ik gelezen heb zou ik deze op de c.v. module (plip) aan kunnen sluiten.
Op de sloop hadden ze geen sleutel of zendertje meer van deze ZX, wel staat er een code in de ontvanger, weet iemand of ik hier nog iets mee kan????
Naar wat ik gelezen heb zou ik deze op de c.v. module (plip) aan kunnen sluiten.
-
- AX Starter
- Posts: 13
- Joined: ThuFeb26, 2004 8:18:15 PM
willy_waste wrote:Nog een andere vraag, uit een ZX heb ik een c.v. ontvangertje gehaald welke precies in het hemeltje van de AX past.
Op de sloop hadden ze geen sleutel of zendertje meer van deze ZX, wel staat er een code in de ontvanger, weet iemand of ik hier nog iets mee kan????
Naar wat ik gelezen heb zou ik deze op de c.v. module (plip) aan kunnen sluiten.
Ik denk dat je aan de hand van die code wel naar de dealer kan... Om een nieuw afstandsbedieninkje te regelen Schrik niet van de prijs.. (die zal wel hoog liggen )
Misschien kan je wel via internet (marktplaats / Ebay - ?Engeland?) Wel een afstandsbediening kopen en die door de dealer de goede code laten leren?
Ik weet niet precies hoe dat precies werkt..