Had nog een mooi kadootje vandaag. Mijn alfa lekte koelvloeistof (liter per dag ongeveer ).
Ik vandaag naar de garage (vorige week is er al een nieuwe koppeling ingekomen dus ik zag een link, maar die was er niet bleek achteraf maar goed) om er naar te laten kijken. Bleek ie te lekken bij de pakking van de thermostaat... Beetje rommel ertussen en voila opgelost. Ik weer gerust en kostte niets! Super weer
Is het raadzaam de achterkant ook altijd te doen, of is de voorkant alleen genoeg. Achterkant ligt niet heel hoog met name de voorkant vind ik niets...
Of gewoon voor en ander doen
Ik vraag me eigenlijk ook het volgende af. Ik heb gewoon 13" standaard LM velgen maar er licht wel 185 op. Gaat dit problemen geven wanneer ik de auto verlaag (met name achter)
killer wrote:Planning is volgende maand te verlagen
Is het raadzaam de achterkant ook altijd te doen, of is de voorkant alleen genoeg. Achterkant ligt niet heel hoog met name de voorkant vind ik niets...
Ik vraag me eigenlijk ook het volgende af. Ik heb gewoon 13" standaard LM velgen maar er licht wel 185 op. Gaat dit problemen geven wanneer ik de auto verlaag (met name achter)
Mijn auto is ook voor en achter verlaagd en dat is toch wel het mooiste denk ik... Tevens heb ik 14" met 185 breed banden en bij mij loopt er niks aan... Alleen mijn voorbumper ligt regelmatig bovenop een drempel
killer wrote:Planning is volgende maand te verlagen
Mijn auto is ook voor en achter verlaagd en dat is toch wel het mooiste denk ik... Tevens heb ik 14" met 185 breed banden en bij mij loopt er niks aan... Alleen mijn voorbumper ligt regelmatig bovenop een drempel
Oke, achterkant dus ook, hoop ik dat die torsieas niet te strak zit (als het goed is niet, ze is al een keer verlaagd geweest).
Verder nog even opzoek naar veren, ik denk Apex van stroeve motorsport, wil ook niet te stug. Dit weekend met de Alfa in Brugge geweest dat was lekker schudden
Dat is ook wel leuk ja, maar daar moet ik wel ff over nadenken. Tis de auto van mijn vrouw bovendien is het verhogen en verlagen middels een schroefset een behoorlijke klus volgens mij. Althans ik heb er niet echt verstand van hoe het werkt en heb ook geen beschikking over een garage of iets, dus moet meestal buiten als ik wat wil
Maar 300e is natuurlijk niet duur voor een schroefset
edit: sportkitt kan ook, ik vind het wel goedkoop en zet dan direct vraagtekens bij de kwaliteit van de dempers en veren eerlijk gezegd. ZIjn de dempers instelbaar (zoals koni's bv) en hoe hard zijn ze
Samen met een collega de vaste ruitjes er eindelijk in gezet, was ook wel nodig moet ik zeggen met dit weer. Ziet er super strak uit moet ik zeggen en het ging behoorlijk voorspoedig. Auto is echt netjes gespoten, onder de rubbers zag het er ook zeer netjes uit.
Daarnaast lekte het dak ook behoorlijk, die hebben we netjes schoongemaakt want er zat een hoop rommel tussen en echt super goed sluiten doet het dak ook weer niet.