Ik heb een vraag over mijn uitlaat, de foto onderaan is zoals die nu is, Maar ik wilde em gaan aanpassen, recht naar achter met een (chroom) eindstuk erop.
is er iemand die dat al geprobeert heeft, en weet hoe je dat aan moet pakken en wat je daarvoor nodig hebt.
bij voorbaat dank.
hier de foto:
http://i45.photobucket.com/albums/f63/a ... Afb002.jpg
Vraag over uitlaat.
Moderator: webmasters
Vraag over uitlaat.
AX?! daar kun je in gezien worden!
Bedoel je zoiets?
foto
Dit heeft een maat van mij op onze GT gezet.
Tafelpoot van de ikea, eindstuk van de uitlaat eraf geslijpschijfd, tafelpoot ingekort en er op gelast.
Maar dit hebben we voornamelijk gedaan omdat de vorige eigenaar er een nogal brute sportuitlaat op had gezet en een stukje uit de bumper had gezaagd. Zag er met een originele einddemper een beetje lullig uit.
Misschien ooit nog's een regelbare sebring ofzo onder hangen, maar dat heeft niet zo'n prioriteit.
foto
Dit heeft een maat van mij op onze GT gezet.
Tafelpoot van de ikea, eindstuk van de uitlaat eraf geslijpschijfd, tafelpoot ingekort en er op gelast.
Maar dit hebben we voornamelijk gedaan omdat de vorige eigenaar er een nogal brute sportuitlaat op had gezet en een stukje uit de bumper had gezaagd. Zag er met een originele einddemper een beetje lullig uit.
Misschien ooit nog's een regelbare sebring ofzo onder hangen, maar dat heeft niet zo'n prioriteit.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
-
- AX liefhebber