je kent het wel, je lichten branden nog en je doet je deur open, dan gaat er een harde zoemer af, kan je dat uitschakelen want ik irriteer me daar behoorlijk aan.
heb hem laats vervangen want de mijnes wa stuk. het is een wit blokje in het zekeringenkastje, vierkant/rechthoekig. zorg dat hij piept er trek ze er een voor 1 uit. zodra het ophoud heb je de goede. voordeel is dat je hem weer snel terug kunt zetten. en geen blijvende schade aanricht zoals met knippen.
johan505 wrote:je kent het wel, je lichten branden nog en je doet je deur open, dan gaat er een harde zoemer af, kan je dat uitschakelen want ik irriteer me daar behoorlijk aan.
als jij je er aan irriteert en je gooit het toevallig weg dan zou ik em graag willen opvangen laat mn lichten nog wel eens aanstaan...
johan505 wrote:je kent het wel, je lichten branden nog en je doet je deur open, dan gaat er een harde zoemer af, kan je dat uitschakelen want ik irriteer me daar behoorlijk aan.
als jij je er aan irriteert en je gooit het toevallig weg dan zou ik em graag willen opvangen laat mn lichten nog wel eens aanstaan...
Past bij mijn weten alleen in een type2, voor zover ik weet niet in een type1, tenzij ie daar elders zit
Kan aan mij liggen hoor, maar t is toch de bedoeling van die lichtverklikker dat je je eraan irriteert, zodat je je lichten niet vergeet? Ik vindt t ook een rotgeluid, maar ben blij dak er een heb, sta ik niet met een lege accu.
als jij je er aan irriteert en je gooit het toevallig weg dan zou ik em graag willen opvangen
laat mn lichten nog wel eens aanstaan...
Past bij mijn weten alleen in een type2, voor zover ik weet niet in een type1, tenzij ie daar elders zit
Ik heb een zoemer in m'n type 1, dus het moet passen.
Harttransplantatie is geslaagd!
Nu in de testfase beland...
Monda wrote:Ik wil juist weten hoe ik hem weer aankrijg:) na mn ecu gereset te hebben (accu + los) werkt ie niet meer...
Dan was 'ie waarschijnlijk al defect! ECU staat helemaal los van de lichtverklikker namelijk!
Maar in je zekeringkastje vind je bovenin 2 rijen met (plaatsen voor) relaisen (vierkante blokjes).
Een daarvan is de lichtverklikker; in mijn geval is 't een witte die iets verder naar voor steekt als de anderen (heeft 3 contacten als je 'm eruit trekt).