Toch jammer dat ik hem nu moet vervangen voor een geflowde, maximaal afgevlakte kop met een 287 nokkenas erin.
koppakking
Moderators: Rock's, webmasters
koppakking
Ja hoor hij is door. Bubbeltjes in mn koelwater. Das niet goed.
Toch jammer dat ik hem nu moet vervangen voor een geflowde, maximaal afgevlakte kop met een 287 nokkenas erin.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
-
arnie
- AX super weirdo

Re: koppakking
Euhmm, hoezo is dat jammer?Sander wrote:Ja hoor hij is door. Bubbeltjes in mn koelwater. Das niet goed.
Freude am Fahren.
hahaha en dan zegtie wat van mij!!Sander wrote:Ja hoor hij is door. Bubbeltjes in mn koelwater. Das niet goed.
mijn koppakking zit er nu langer in hoor
en nou niet zeggen dattie niet rijdt
leuk!Sander wrote:Ja hoor hij is door. Bubbeltjes in mn koelwater. Das niet goed.
groet,
elsje

Done: ax kopen
elsje
Elsje wrote:leuk!Sander wrote:Ja hoor hij is door. Bubbeltjes in mn koelwater. Das niet goed.
idd Leuk doen wat je belooft hebt he! (long time ago)
In ieder geval je opgedane ervaring van Driem wisselen mag je in praktijk brengen
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio
oh jee... wat heb ik ook weer allemaal beloofd...Joost wrote: idd Leuk doen wat je belooft hebt he! (long time ago)
Joost wrote: In ieder geval je opgedane ervaring van Driem wisselen mag je in praktijk brengen
"clubmonteur to the rescue"
groet,
elsje

elsje
-
tank_driver
- AX Master

nou operatie geslaagt tot dusver. Netjes stationair. Netjes verbruik (geloof het of niet 1 op 15) en goed mee te rijden. Ben heel benieuwd wat er gebeurt als ik hem de sporen geef. Maar dat kan ik nog niet. In verband met een nieuw soort toerenbegrenzer. Boven de 3000 toeren wordt er gedreigd en boven de 3500 toeren krijg ik een vuist in mijn gezicht.
Alleen de klepje ratelen nog een beetje te veel vind ik. Daar wordt nog aan gewerkt.
Alleen de klepje ratelen nog een beetje te veel vind ik. Daar wordt nog aan gewerkt.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Dus als ik het goed begrijp ga je je koppakking vervangen door een maximaal afgevlakte bla bla bla bla bla............ erin.Sander wrote:Ja hoor hij is door. Bubbeltjes in mn koelwater. Das niet goed.
Wordt die pakking niet erg dik dan?
en ja dan heb je ook 16 kleppen
flauw flauw,,
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.