Lambda-sonde bevestigen...

Problemen, vervangen of tunen alles kan.

Moderators: denny, vtspower, webmasters

Post Reply
Mekkio
AX liefhebber
AX liefhebber

Lambda-sonde bevestigen...

Post by Mekkio »

Ik heb vanmiddag bij de meeting een lambda-sonde + kabel overgenomen van Rob GT, maar nou is mijn vraag hoe moet zoiets pcies bevestigd worden?
Ik kan de lambda sonde zelf wel vinden en de bevestigingsstekkertjes op et blok ook, maar hoe moet de kabel pcies lopen? De originele kabel is er helaas afgerukt vorige week doordat die vast kwam te zitten bij et vliegwiel, schakelstangen en zo dus die is weg. Ik kan dus helaas nie zien hoe die bevestigd zat...

En maakt et eigenlijk uit hoe de stekkertjes bevestigd worden? De kabel die ik kreeg heeft een iets langere en een iets kortere stekker. De bevestigingsstekkertjes op et blok hebben een rode en blauwe kleur, volgens mij...

Joost
Total admin
Total admin

Post by Joost »

1 ding als je hem verkeerd aansluit is ie kapot;

meestal past het maar op 1 manier mocht het op 2 manieren passen wacht dan even tot iemand even voor je heeft gekeken welke kleuren er bij elkaar horen.
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

TTF
AX weirdo
AX weirdo

Post by TTF »

de kleuren van de stekkers willen nog wel eens verschillen, maar dan kun je altijd nog de stekkers om solderen of de kleuren van de draden vergelijken met die van de oude..
Comfort is voor mietjes :music

1.9 TDI 185pk/400nm :)
Citroën Ax 1.6 gti 92'

Image Image

Post Reply