U wilt politiestriping op uw witte auto aanbrengen. Mag dat?
Dus zeg maar die blauw/fluorescerend roze striping. Nergens het woord "politie", alleen maar die gekleurde banden. Zou dat mogen? Het zou me denk ik een hoop afsnijders en bumperklevers schelen
pcrodent wrote:U wilt politiestriping op uw witte auto aanbrengen. Mag dat?
Dus zeg maar die blauw/fluorescerend roze striping. Nergens het woord "politie", alleen maar die gekleurde banden. Zou dat mogen? Het zou me denk ik een hoop afsnijders en bumperklevers schelen
Oee, volgens mij niet, heeft geloof ik te maken met het misleiden van andere weg gebruikers , hoewel ik af en toe wel eens een motor zie rijden met die zelfde kleuren zonder politie logo.
Tringgggg.....Tringgggg.....Ja, met de koppel gigant, zegt u het maar!
Mijn broer heeft een AX en ik maar zoeken naar spullen.
Ja maar ja maar je ziet ook wel eens van die beveiligingsbedrijven met net-niet politiestrepen.
En zou het niet vergelijkbaar zijn met het dragen van donkerblauwe pakken en bijbehorende petten met glimmende emblemen? Zeg maar een net-niet uniform?
reflecterende striping mag wel, maar niet altijd
strepen aan de zijkant mogen, maar hebben dan dus een waarschuwingsfunctie, voornamelijk bij auto's die savonds gebruikt worden zoals beveiliging of auto's bij wegwerkzaamheden, bij deze bedrijven wordt het veelal ook verplicht gesteld.
als particulier mag er reflecterende folie op de auto geplakt worden maar dit moet dan een decoratieve functie hebben
Gewoon je auto flink uitbouwen en al je ramen blinderen. Ik heb nooit last van mensen die afsnijden. En krijg vaak voorrang waar ik het niet eens heb.
Uitterlijk van een auto doet heel veel aan het gedrag van mede weggebruikers. Bijna iedereen die bij mij in de auto zit geeft een opmerking op de snelweg van "zo wat gaat iedereen snel aan de kant".
Ik zou niet meer terug willen naar een standaard auto die in de menigte opgaat. Heb het verschil HEEL goed gemerkt toen ik een Seat Arosa leen autotje meekreeg. Iedereen pleurde hem er opeens voor.
Xenon, dat werkt! Ben ik van overtuigd. Als je 's avonds op de linkerbaan hangt ga je wel aan de kant als er twee felle xenon-lampen op je af komen in je spiegel. Eerst had m'n pa xenon, toen een week leen-auto mee, exact hetzelfde, zonder xenon, en gelijk merk je verschil.
harde vering en wat hobbels in de snelweg. Het is dan net of je constant aan het seinen bent. Werkt ook goed
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Mark wrote:Gewoon je auto flink uitbouwen en al je ramen blinderen. Ik heb nooit last van mensen die afsnijden. En krijg vaak voorrang waar ik het niet eens heb.
Uitterlijk van een auto doet heel veel aan het gedrag van mede weggebruikers. Bijna iedereen die bij mij in de auto zit geeft een opmerking op de snelweg van "zo wat gaat iedereen snel aan de kant".
Ik zou niet meer terug willen naar een standaard auto die in de menigte opgaat. Heb het verschil HEEL goed gemerkt toen ik een Seat Arosa leen autotje meekreeg. Iedereen pleurde hem er opeens voor.
van 'roze' gaan mensen naar je lachen en zwaaien da's meer in mijn straatje
Sander wrote:harde vering en wat hobbels in de snelweg. Het is dan net of je constant aan het seinen bent. Werkt ook goed
ja! dat heb ik nou altijd, het idee dat mensen naar me lopen te seinen.
rijdt heel nederland met harde vering?
Browny wrote:op de uithof in utrecht staat ook een bmw met groene politiestrepen (duits) en daar staat in spiegelbeeld groot op de motorkap "opzei"
Elsje wrote:ja! dat heb ik nou altijd, het idee dat mensen naar me lopen te seinen.
rijdt heel nederland met harde vering?
Blijkbaar ja
Ik heb op de meeting een flinke tijd met 2Black zitten kletsen, die had daar ook zo'n geweldige opmerking over:
"mensen willen tegenwoordig in een plank rijden"
Ik vind zelf die slappe vering juist geweldig