Maarten v E (AX GT 1.4 '91)
Moderator: webmasters
-
- AX liefhebber
Maarten v E (AX GT 1.4 '91)
Na al een tijdje lid te zijn van de club zal ik me ook effe voorstellen
ik ben Maarten v E en ik ben 20 jaar, woon in Nuth en studeer in Heerlen
toen iemand in de straat kwam aanrijden met deze ax was ik meteen verliefd. ik heb dan ook meteen gevraagd of ie de ax niet wilde verkopen. een paar weken later was ie in mijn bezit
langzaam aan ben ik bezig de looks van mn ax te veranderen
ik heb booskijkers erop gezet, een megane lip eronder geduwd, een citroen logo erop geplakt. van de de achterkant heb ik een heineken sticker erop en mijn achterlichten verduisterd met panty's.
zo ziet hij er nu uit
op het programma staan nog
een open luchtfilter
dikke uitlaat
verlagen van de achterbumper
als ik heel veel geld over heb dan komen er mooie velgen onder
ik ben Maarten v E en ik ben 20 jaar, woon in Nuth en studeer in Heerlen
toen iemand in de straat kwam aanrijden met deze ax was ik meteen verliefd. ik heb dan ook meteen gevraagd of ie de ax niet wilde verkopen. een paar weken later was ie in mijn bezit
langzaam aan ben ik bezig de looks van mn ax te veranderen
ik heb booskijkers erop gezet, een megane lip eronder geduwd, een citroen logo erop geplakt. van de de achterkant heb ik een heineken sticker erop en mijn achterlichten verduisterd met panty's.
zo ziet hij er nu uit
op het programma staan nog
een open luchtfilter
dikke uitlaat
verlagen van de achterbumper
als ik heel veel geld over heb dan komen er mooie velgen onder
Last edited by Maarten v E on TueAug26, 2003 4:32:06 PM, edited 1 time in total.
heey
Hey Maarten, nou je bakkie ziet er nou al goed uit hoor! Kom vanaf nu dan ook maar op elke meeting in Nieuwegein dan kunnen de andere leden je Ax ook zien groeien tot een echt agressief monster (jaja, het is mogelijk)
see ya soon!
see ya soon!
Duitse auto's zijn slecht voor je gezondheid!
-
- AX liefhebber
de booskijkers komen van www.carcept.com, maar ik heb ze via jeroen gekocht
op de eerste foto zijn de booskijkers van tape, op de 2e zijn de originele
gr
maarten
op de eerste foto zijn de booskijkers van tape, op de 2e zijn de originele
gr
maarten
-
- AX Master
Als iedereen die @ meeting was nou ffies de foto van "de AX met bestuurder"
op zijn 'Wie is Wie" zet, dan weten we alweer wat koppen voor de volgende meeting
op zijn 'Wie is Wie" zet, dan weten we alweer wat koppen voor de volgende meeting
Greetz Martin
BVB Rallying
Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw
BVB Rallying
Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw
foto updates namens Maarten
Omdat ikzelf geen digitale camera heb (tja recessie he) en ik toch een aantal pics van mn auto wilde. heb ik maar wat foto's door vrienden laten schieten
zie hier t resultaat
ze zijn wel een beetje donker en van mindere kwalitiet
gr
maarten
zie hier t resultaat
ze zijn wel een beetje donker en van mindere kwalitiet
gr
maarten
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio
-
- AX liefhebber
die schrijfjes verdwijnen binnenkort ik heb er maar wat ingedaan omdat je anders 2 gaten zag zitten
t is de bedoeling dat die klep nog glad wordt. maar als ik wat ga spuiten droogt t niet met dit weer. hetzelfde met de achterbumper die moet ook glad gaan worden, maar omdat niks droogde heb ik alle plamuur enzo er maar afgehaald en een of andere zwarte coating erover gespoten voor tijdelijk
gr
maarte
t is de bedoeling dat die klep nog glad wordt. maar als ik wat ga spuiten droogt t niet met dit weer. hetzelfde met de achterbumper die moet ook glad gaan worden, maar omdat niks droogde heb ik alle plamuur enzo er maar afgehaald en een of andere zwarte coating erover gespoten voor tijdelijk
gr
maarte
-
- AX liefhebber
nieuwe foto's
standaard
met panty's
met bumper
zo dat was m weer
met panty's
met bumper
zo dat was m weer
plaat
Nette pics!!
Ik heb voor jouw wel een mooie tip:
Gebruik net als ik plexiglas!!!!
Rijdt naar de FOrmido/gamma/ o.i.d en koop een plexiglasplaat van 1,8mm dik en afmeting 116 x 27,8 cm. Je moet er alleen de randjes aanpakken maar dit teken je gewoon af en snijd er 20x met stanleymes overheen!
Dan spuit je de binnenkan(!!) van de plaat zwart en laat m rustig drogen onder de radiotor (in de garage). Dan kit je m ertegen met de ruitenkit die via joost is te krijgen!! Dies zwart dus kun je t netjes afkitten!!!
Ik kan die plaat ook wel maken maar tis zo simpel
ps niet vergeten kunststofhechter te kopen voor t spuiten van het plexiglas en als je t goed afkit hoef je t niet opnieuw te doen (net als ik , maar de mijne was ook protoype!)
ax powah
Rijdt naar de FOrmido/gamma/ o.i.d en koop een plexiglasplaat van 1,8mm dik en afmeting 116 x 27,8 cm. Je moet er alleen de randjes aanpakken maar dit teken je gewoon af en snijd er 20x met stanleymes overheen!
Dan spuit je de binnenkan(!!) van de plaat zwart en laat m rustig drogen onder de radiotor (in de garage). Dan kit je m ertegen met de ruitenkit die via joost is te krijgen!! Dies zwart dus kun je t netjes afkitten!!!
ps niet vergeten kunststofhechter te kopen voor t spuiten van het plexiglas en als je t goed afkit hoef je t niet opnieuw te doen (net als ik , maar de mijne was ook protoype!)
ax powah
Mzzls Geert
Wie niet snel is.......is laag!!
Wie niet snel is.......is laag!!
-
- AX Master
-
- AX liefhebber
Re: plaat
AX_POWAH wrote:Nette pics!!
AX powah
ik zal t gaan proberen in de carnavalsvakantie
gr
maarten
-
- AX liefhebber
IK heb van de week mijn versterktje op een mooie manier proberen weg te werken en zie hier eht resultaat
meer foto's volgen...... deze was 's nachts gemaakt voor eht uitgaan en op de limburg meeting zijn meer gemaakt
ook filmpjes heeft rik op de terugweg gemaakt. die komen binnekort wel online
by the way. ik heb de pexiglas van de kist van de sub weggehaald en meteen veel meer basssss. toen de luchtgaten bovenaan waren bedekt kwam er nog meer bass uit. Dat ding trilt teminste nu eens echt!!!!!
das misschien tip voor iemand die ook z on subje heeft
gr
maarten
meer foto's volgen...... deze was 's nachts gemaakt voor eht uitgaan en op de limburg meeting zijn meer gemaakt
ook filmpjes heeft rik op de terugweg gemaakt. die komen binnekort wel online
by the way. ik heb de pexiglas van de kist van de sub weggehaald en meteen veel meer basssss. toen de luchtgaten bovenaan waren bedekt kwam er nog meer bass uit. Dat ding trilt teminste nu eens echt!!!!!
das misschien tip voor iemand die ook z on subje heeft
gr
maarten
-
- AX Master