hehehhehehe.. Zie je wel dat een honda best te pruimen is .... jij mag blijven...
mzzl
Denny
"morgen weer lekker een sprint. In de stromende regen afzien, navigator die weer kan zeuren.. "eej den je rijd weer lekker door, neej joh ik aquaplane lekker door en me remmen zijn op, duzzz kop dicht en lezen, Ok links 2 into rechts 3" aldus laatste keer galderse meren "
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
heb zo'n honda CRX'je gehad, was best grappig zo'n 200 km/h - 7500 toeren in zijn 4 op het einde rechte stuk van zandvoort.
Ben toch maar overgestapt naar een AX, moet je ook doen, veel meer een uitdaging.
heb zo'n honda CRX'je gehad, was best grappig zo'n 200 km/h - 7500 toeren in zijn 4 op het einde rechte stuk van zandvoort. Ben toch maar overgestapt naar een AX, moet je ook doen, veel meer een uitdaging.
wow dus ook een ex crx rijder hierzo? gaaf hoor
ja ik ken het als ik 200 rijd en ik schakel naar 5 dan slaan er ook 2 vlammen van zo'n 50 cm achteruit, je kont kriebelt dan gewoon echt heerlijk!
nou koop alsjeblieft een AX of ga naar een ander forum.
ga jij maar ff snel gezellig doen of zet zelf op.
volgens mij is dit nog steeds een openbaar forum.........voor mij is het hoe meer zielen hoe meer vreugde.
Hoe meer mensen op zo'n forum des te meer informatie je opdoet en als jij daar problemen mee hebt zoek je dat maar lekker uit.
ok ok, dat mag
daarvoor is het natuurlijk een forum !
maar toch...het is wel het forum natuurlijk van de enigste
Citroën AX Club van heel Nederland...
tjah...eigenlijk was een dergelijke reactie van een echte
fanatieke AX-rijder natuurlijk wel te verwachten of vind jij van niet?
een forum is en blijft iets openbaars, da's waar maar wat voor forum
is dit? heel goed, een AX-forum en eigenlijk...eigenlijk hoor je er
dan met een CRX nie helemaal bij natuurlijk of vind je nu dat ik
iets geks suggereer?
jemig, waar gaat dit over hey !!!
willen wij dit allemaal wel weten??
nahjah....ut is weer bijgelegd zo te lezen!
K zie jullie wel bij de volgende meeting --> laat maar weten wanneer
and I'll be there...geef mij ook een sigaar en jullie mogen beide op
mijn werkelijk waar "prachtige" motorkap (want ut is er 1tje van een AX)
zitten ok