afgelopen keer zijn er daar een paar mensen heengeweest
misschie nu leuk om daar als groep heen te gaan
vervolgens naar de camping met overnachting en dan zondag naar Fullspeed
Master Lee wrote:ik vond vorig jaar citro mobile NIKS aan sorry
Voor mijn gevoel is de AX club ook niet echt een Citroën club, maar een tuningclubje van jonge autorijders...
Citromobile is elk jaar reuze leuk! Alleen al de parkeerplaats is een open luchtmuseum met duizenden Cits.
Master Lee wrote:ik vond vorig jaar citro mobile NIKS aan sorry
Voor mijn gevoel is de AX club ook niet echt een Citroën club, maar een tuningclubje van jonge autorijders... Citromobile is elk jaar reuze leuk! Alleen al de parkeerplaats is een open luchtmuseum met duizenden Cits.
Ik omschrijf het toch liever anders...
De AX-club is voor mensen met een speciale liefde voor de citroen AX.. Voor jong en oud... En niet een tuningclubje
Er heerst hier een sfeertje... En iedereen heeft respect voor wat wie dan ook verandert aan zijn AX... Ook al zijn sommige dingen niet mooi... of te extreem...
Kwam vorig jaar op het eind van citromobile zag er best gezellig uit hoor moet ik zeggen. Als we daar als goedvertegenwoordigde club kunnen staan is het denk ik wel heel gezellig.
De axclub vind ik veel meer dan een tuningclubje. Het merendeel van ons maakt gewoon van zijn auto iets wat van hem of haar is. De ene steekt heel veel tijd in het uiterlijk de ander motorisch. Maar er zijn ook heel veel mensen die er weinig tot niets aan doen en clublid zijn om te besparen op garagekosten. Voor de rest is het gewoon gezellig.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Maar er zijn ook heel veel mensen die er weinig tot niets aan doen en clublid zijn om te besparen op garagekosten.
Volgens mij bedoelde je dit minder negatief sander
De ax club is voor iedereen waarbij de ax een mooi plekje in zijn/haar hart heeft gekregen. Je hoeft niet eens pers? een ax te hebben, om lid te worden, als het maar overduidelijk is dat het een echte ax-liefhebber is. Of iemand nou zijn ax ombouwt of niet maakt niet uit, als mensen het beestje maar liefhebben en er goed voor willen zorgen.
De axclub vind ik veel meer dan een tuningclubje. Het merendeel van ons maakt gewoon van zijn auto iets wat van hem of haar is. De ene steekt heel veel tijd in het uiterlijk de ander motorisch. Maar er zijn ook heel veel mensen die er weinig tot niets aan doen en clublid zijn om te besparen op garagekosten. Voor de rest is het gewoon gezellig.
En dan zijn er een paar die hier zijn om te spammen, te moderaten of het dwars liggen van laatst genoemde...
Haha misschien moeten we het er es over eens worden. Afijn denk dat we het zo kunnen samenvatten.
De axclub is voor iedereen.
Amen
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Helaas zal ik niet naar dit mooie evenement toe kunnen komen.
Ik zit dan namelijk in Berlijn een weekend te genieten van de Duitse cultuur en Amerikaanse sport American Football.
De afgelopen paar jaar ben ik namelijk helemaal fan geworden van de Amsterdam Admirals, welke misschien dit jaar voor het laatst kunnen spelen. Ik hoop natuurlijk dat ze nog lang kunnen/mogen spelen van de Amerikaanse hoge bazen.
Als het niet tot een mogelijke opheffen zou staan, was ik natuurlijk wel gekomen.
Ik hoop natuurlijk wel dat er (veel) mooie foto's worden genomen.
RollieBollie wrote:Helaas zal ik niet naar dit mooie evenement toe kunnen komen. Ik zit dan namelijk in Berlijn een weekend te genieten van de Duitse cultuur en Amerikaanse sport American Football. De afgelopen paar jaar ben ik namelijk helemaal fan geworden van de Amsterdam Admirals, welke misschien dit jaar voor het laatst kunnen spelen. Ik hoop natuurlijk dat ze nog lang kunnen/mogen spelen van de Amerikaanse hoge bazen. Als het niet tot een mogelijke opheffen zou staan, was ik natuurlijk wel gekomen. Ik hoop natuurlijk wel dat er (veel) mooie foto's worden genomen.
Zoals ik al had aangegeven ben ik van de partij, ik denk dat de vrouw ook wel weer meegaat.
Als Rik en Sander dat dan ook weer doen zijn zij ook weer rustig hihi (grapje)
Als Joost en Geert nou effe samenwerken om een camping te vinden
en alle andere dingen die je MOET regelen.
Ik hoor het wel van jullie als er iets moet gebeuren.