dat ik mijn AX (weeral, en kom er net maar van) naar de garage moet doen, want me ruitenwisser gaat vol open maar heel traag soms, en ik heb iets aan men rechter achterwiel want die maakt soms een raar geluid, net of de rem blijft hangen of de lagers die versleten zijn.
dit raar want het mankement aan mijn wiel treedt maar op na een minuut of 10 in de wagen.
dat ik stom ben geweest om bij de aankoop van mijn amps niet ff te kijke/na te vrijgen tot hoever de x-overs gaan en met als gevolg dat ik nu weer geld moet neertellen om een aparte actieve X-over te kopen. (meeste x-overs gaan tot 50Hz, mijne natuurlijk maar weer tot 80Hz
dat ik het record; lampen laten branden (het resultaat dat je accu leeg is is bij dit onderdeel verplicht) heb verbroken, namelijk 2 keer in ??n week. dat ik daarvoor de award "voor stomste actie" moet winnen dat ik daar zo een je-laat-je-lampen-branden-waarshuwingsding voor heb verdiend
Ambition is the path to success. Persistence is the vehicle you arrive in.
Lovely Linda wrote: dat ik het record; lampen laten branden (het resultaat dat je accu leeg is is bij dit onderdeel verplicht) heb verbroken, namelijk 2 keer in ??n week. dat ik daarvoor de award "voor stomste actie" moet winnen dat ik daar zo een je-laat-je-lampen-branden-waarshuwingsding voor heb verdiend
dat je daarmee naar de Halfords moet, het moet voorleggen aan die verkoper daar, en mischien krijg je het wel mee voor niks omdat je het verdiend hebt haha dat ik vrijdag mijn auto lekker in het vak laat staan en er niet mee wegga. dat er een dikke audio in me ax moet, maar toch niet zichtbaar
dat edwin niet zo moet twijfelen over z'n audio... waarom koop je nie gewoon dat ene compo setje waar we 't toen over hadden op IRC? ben ff de naam kwijt wat dat ook alweer was....
Dat mijn GT-tje last heeft van grootheidswaanzin Deze maakt nu zoveel geluid dat het wel lijkt alsof hij een dik getunde EVO is . Oh ja en dat het zelfs zonder Db killer erg zeer doet aan mijn oortjes.
Last edited by Stuntmannetje on TueOct10, 2006 11:07:40 PM, edited 1 time in total.
dat rock's wat mij betreft toch maar beter geen hifo speakers met een rendement van maar 87db, een verlicht logo en een slecht instelbare flankstijlheid kan adviseren
Dat het niet zal meevallen om voor dat geld speakers met een veel hoger rendement dan 87db, een verlicht logo en een goed instelbare flankstijlheid te vinden