Ik roep het al jaren,..... Kwik Fit zuigt !!!

Online meeting-place voor alle off-topic zaken en wat je toch graag kwijt wil.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo

Ik roep het al jaren,..... Kwik Fit zuigt !!!

Post by Rock's »

De volgede advertentie kwam ik tegen op Marktplaats....

--------------------------------------------------------------------------------------
Hallo ik ben een oud personeelslid van kwik fit en dit zijn enkele redenen waarom u nooit naar de kwik fit moet gaan:

Ten eerste het personeel word schandalig uitgebuit veel uren weinig loon,nog minder vrij.

maar dat is voor u niet genoeg,

90 % van het personeel is ongeschoold en was gister nog bakker als u mij begrijpt.
Zonder ervaring en kennis is uw auto een oefenobject.
Vaak mislukken dingen waardoor meer reparaties uitgevoerd moeten worden,simpelweg de onkunde!
kom voor een klein lekje in de uitlaat en ze vervangen hem het liefst compleet!
Lekke band ? Vaak onterecht NIET TE REPAREREN! onzin u koopt 2 of 4 nieuwe banden.
Daarbij word de auto uitgelijnd,maar niet heus net doen alsof en wel berekenen!

Uitlaatdelen immitatie vaak passen ze niet en worden de goede delen met branders bijgebogen zodat immitatie past,daarna kunt u geen andere orginele delen meer monteren!
Grote beurt voor 159 euro ja goedkoop he,want hij gaat naar binnen men kijkt of er geld aan te verdienen is,dit komt er dan extra bij!
Is de auto goed?oliewisselen en snel naar buiten dat was de grote beurt!

EEN "MONTEUR"BIJ DE KWIK FIT KRIJGT EEN BONUS VOOR IEDER GEMONTEERD ONDERDEEL,PER STUK GEMIDDELD EEN EURO UW AUTO IS SLACHTOFFER!

Ik kan zo uren doorgaan,heb altijd rondgelopen met slecht geweten daar,dit was een klein stukje tekst,maar kan een boek schrijven hoe u BEDONDERD word.
Ik schrijf dit omdat ik slecht behandeld ben en ze niks meer gun elk woord is waar!

U betaald dus 10 euro minder per uur,maar wel voor een prutser,10 euro extra en naar de dealer of onafhankelijk bedrijf en u heeft kwaliteit en vakmanschap.

DAAROM NIET NAAR KWIK FIT! VERTEL DIT VOORT LAAT VRIENDEN EN FAMILIE ZICH NIET ONTERECHT GELD AFHANDIG MAKEN! Maak van deze tekst een e mail en stuur dit door!boycot kwik fit!
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah

katuut
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by katuut »

ik ben voor de beun
blaffende woofers bijten niet ;-)

Dirk
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Dirk »

Toch heb ik er mijn ax voor een tientje laten keuren.
Als je zelf een beetje verstand hebt, kan je er de trukendoos wel doorzien. Bij mij hebben ze ook weleens lekke remcilinders gevonden. Bleek niks mis mee, volgende dag gewoon terug en goed gekeurd

katuut
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by katuut »

hahah ja bij mij ook

Browny
Total admin
Total admin

Post by Browny »

leuk dat zelfs het ex-personeel er zo over denkt. Deze mening had ik zelf ook al jaren na enkele slechte verhalen van anderen. Ik heb ook nog mijn banden op m'n nieuwe velgen laten zetten daar onder m'n alfa omdat die gasten als enige tijd hadden. Super slecht gebalanceerd en m'n remmen zouden ook op zijn, maar die heb ik niet laten maken. Bleek dat de remmen (zowel blokken als schijven) nog zo goed als nieuw waren.
WAT EEN GRAFZAAK!!!! OOK IN WOERDEN!!!!

Maarten v E
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Maarten v E »

ik heb afgelopen 2 weken ook zo'n 500 euro uitgegeven bij de kwikfit, beter niet kunnen doen...

Uitlaatdelen immitatie vaak passen ze niet en worden de goede delen met branders bijgebogen zodat immitatie past,daarna kunt u geen andere orginele delen meer monteren!
klopt, stuk erafgeflext en met een klem eromheen gezet. Wil ik nu een sportdemper moet ik een nieuwe middenpijp hebben.

wiellager vervangen is gelukkig goed gegaan bij de kwikfit, maar die man voor me moest dik betalen omdat ze iets kapot hadden gemaakt, en dan de klapper...

mijn spruitstuk zat niet goed, ik gevraagd om ernaar te laten kijken...
kom ik terug hadden ze een nieuwe katalysator eronder gezet. Rij ik weg, kraakt dat ding nog. ik weer terug, bleek een motorsteun kapot te zijn.. OW DAAR HADDEN WE NOG NIET NAAR GEKEKEN. dit kunnen we niet repareren, ga maar naar een echte garage......pffff Als ik was doorgereden had ik volgende week weer een nieuwe katalysator nodig.

Kwikfit lijkt makkelijk en snel, maar ik ga toch liever naar een echte garage,

gr
\maarten

katuut
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by katuut »

pff neem dan profile tyre centre,,,

keurt me auto af op 1 draagarmrubber.....

me monteur kijkt er eens naar .... trekt aan de andere kant zo t draagarmrubber er tussen weg :S

DIE WAS DUS GOEDGEKEURD :? :? :?

Post Reply