Lovely Linda wrote:Ik zie dat ik al op de lijst sta, dus nu moet ik wel
Zet het in mijn agenda!
Zal ik hem volgende week even poetsen, stofzuigen en in de was zetten....
of niet (sander style)
ps. : er staan nu al bijna 40 axjes aangemeld
verdelger maar bellen? dit gaat op een plaag lijken
Wist al wel dat oktober qua meetings druk ging zijn maar niet op deze wijze....
Ik ben dubbel geboekt!
Oftewel...ja ik denk aanwezig te zijn de 22ste... en ja dat zal dan absoluut met Witje MOETEN zijn want ik heb dezelfde dag het Technisch Evenement van de CX-Club in Leerdam.
Overigens ook leuk om gewoon langs te lopen voor AX-Clubbers met groeistuipen....
De beurs is in Utrecht. Naast de deur van Nieuwegein dus.
Zou op zich geen probleem zijn om na 't bezoek aan de beurs nog langs te komen, ware het niet dan m'n vrienden al het plan hadden om te gaan uiteten.
*zucht*
Wanneer (en waar) is de volgende meeting?
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
MNM(tm) wrote:De beurs is in Utrecht. Naast de deur van Nieuwegein dus.
Zou op zich geen probleem zijn om na 't bezoek aan de beurs nog langs te komen, ware het niet dan m'n vrienden al het plan hadden om te gaan uiteten.
*zucht*
Wanneer (en waar) is de volgende meeting?
waar en wanneer is te vinden in het topic AGENDA,
en uiteten? dan ga je toch uiteten in het royale AC-Restaurant waar de meeting plaatsvind !
DuFF wrote:
waar en wanneer is te vinden in het topic AGENDA,
Ow jah, had ik kunnen weten...
en uiteten? dan ga je toch uiteten in het royale AC-Restaurant waar de meeting plaatsvindt !
Da's misschien wel een goeD plan, maar dat moet ik dan wel eerst ff met de meiden overleggen. Misschien dat die al wat anders in gedachten hadden. Enieweej, e.e.a. laat ik dan nog wel ff weten.
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
Is het misschien een aardig idee nu er, zoals Duff al een aantal keren heeft geschreven, er een grote opkomst wordt verwacht om een groepsfoto te maken zoals vorig jaar op 30 oktober ook is gedaan?