nouja, globaal gezien dan, leuk GT uitgevoerd, ok de binnenkant van de deuren, en dat soort dingen, en een leuke installatie. Dan weer ff sparen voor vakantie en dat soort dingen en de kleine dingetjes doe ik nog wel, maar niet echt dure investeringen meer...
erg leuke update, hij ziet er goed uit nu hij zo door zen knietjes is gezakt. Ik hoop dat ik hetzelfde resultaat ga krijgen
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen
de bumperverf heb ik bij me broer vandaan. Met een tube doe je 2 bumpers en de skirtset tot wel 2 keer toe.
Het kost ook aardig wat...
Maar het gaat er ook niet zo snel af, sterker nog, nooit....
Ik kan een tube voor je bestellen en meenemen naar de meeting...
btw begin niet aan het 1.1 blok, ik heb er wat mee lopen spelen maar veel winst krijg je er niet mee, gewoon even een paar maanden wachten en je wilt er vanzelf wel een 1.4 in
op een 1.1 niet veel alleen als je er een scherpere nokkenas ingooit en er iets van bakt als het 1.3 rallye blok, op een 1.4 doet het al niet heel veel en pas bij een 1.6 merk je echt verschil
ja dan laat ik het hierbij, maar een 1.4 lijkt me een hels werk, en van deze motor weet ik eigelijk wel dat ie goed is met zo weinig km's en dergelijke....
Tsja, je zou dan eerst voor een 1.4 injectiehuis kunnen gaan, dat scheelt iets (en scheelt een stuk meer dan een uitlaatspruitstuk).
En idd, een 1.1 met een scherpe nokkenas lijkt me ook wel een stunt
Zal wel een flink toerenlustend monster worden
Pixels66 wrote:de bumperverf heb ik bij me broer vandaan. Met een tube doe je 2 bumpers en de skirtset tot wel 2 keer toe.
Het kost ook aardig wat...
Maar het gaat er ook niet zo snel af, sterker nog, nooit....
Ik kan een tube voor je bestellen en meenemen naar de meeting...
(39,70, inclusief btw)
OK, ik pass.
Snap dat het goed en dus duur spul is, maar dat is meer dan ik er op het moment aan wil besteden.
1.4 hels werk , ombouwen doe je in 2 dagen en zelf in minder als het moet. Enige waar je voor moet zorgen is een compleet blok.Maar ik zou voorlopig zo eff doorrijden ombouwen kan altijd nog.
Pixels66 wrote:ja dan laat ik het hierbij, maar een 1.4 lijkt me een hels werk, en van deze motor weet ik eigelijk wel dat ie goed is met zo weinig km's en dergelijke....
Kom op, volgens mij heeft sowieso je broer er kennis genoeg van. In die beun-garage doe je dat in 1 dag man
weer nieuwe foto's, en nog steeds geen zin om de velgen af te schuren, maar het moet wel gebeuren binnekort...
Zwarte deurkelkjes erop gezet. Als je goed kijkt zie je ze...