maar wat heeft het te maken met dit topic?White Devil wrote:ik speel straks op oude rockfort woofers mijn vriendje heeft met 2 woofers 147.2 DB en daar krijg ik er eentje van haha lief he
Volcane die ontploft!:):):)
Moderators: Drake, webmasters
Re: ha
Spreken is goud, Ductape is zilver.
-
White Devil
- Beginnend AX liefhebber

White Devil wrote:nou dat mijne harder gaat dan die van jou daar bedoel ik niks mee maar ik zou toch een andere versterker nemen dan gaat het nog harder
t gaat niet om wie t hardst kan, maar wie t lekkerst klinkt vind ik (en dat is dan weer per persoon anders, maar goed)
-
White Devil

als ik alles erin heb dan komen we bij elkaar mijne gaat straks hard en zuiver woofer 500Wrms en versterker 800rmsX-TroniC wrote:White Devil wrote:nou dat mijne harder gaat dan die van jou daar bedoel ik niks mee maar ik zou toch een andere versterker nemen dan gaat het nog harder
hard hard..... moet ZUIVER gaan! totale rms-vermogen (ookal mag je t eigenlijk niet echt optellen, maar goed) is bij mij maar 400Wrms, kom maar op met je dikke install, dan knal k je er ff uit!
![]()
t gaat niet om wie t hardst kan, maar wie t lekkerst klinkt vind ik (en dat is dan weer per persoon anders, maar goed)
mijn vriendje durft je uitdaging ook wel aan haha
Als ik zo een beetje de mening hoor van mensen die veel ervaring met audio installs in auto's hebben begrijp ik eruit dat het lang niet alleen maar om RMS vermogen draait om goed (en hard) geluid in je auto te hebben 
Maar is het nu de bedoeling dat iedereen hier gaat lopen opscheppen over hoeveel vermogen de boxen in je auto hebben?
Maar is het nu de bedoeling dat iedereen hier gaat lopen opscheppen over hoeveel vermogen de boxen in je auto hebben?

het gaat inderdaad niet zozeer om vermogen. deste meer gaat het om inbouw, imaging en staging!Edwin wrote:Als ik zo een beetje de mening hoor van mensen die veel ervaring met audio installs in auto's hebben begrijp ik eruit dat het lang niet alleen maar om RMS vermogen draait om goed (en hard) geluid in je auto te hebben
opscheppen over vermogen, nee, daar doe ik niet aan mee. ik hou gewoon echt ni van mensen met rijdende disco bleh!
@white devil: you've got my intrest. wil wel eens weten met wat je vriendje rond tuft in zijn karretje.
hier alvast mijn setup (en nee ik wil ni stoefen, ik wil gewoon (uitermate) goeie klank voor onderweg):
- McIntosh MC420m
- McIntosh MC427
- voorlopig nog een rotte sony HU die word vervangen door een car-pc (in aanbouw op dit moment) met een turtle beach roadie usb-geluidskaart(op dit moment een van de betere, en zeker beter dan creative waar iedereen mee rondrijd!)
- peerless c165ip kicks
- nova tn25mkII (is eigenlijk een seas H615)
- nova mds08 sub (2x) (puur voor aanvulling en dus niet om luid te stampen!)
alles volledig actief aangestuurd
zoals je ziet, gaat t mij puur en enkel en alleen om SQ. ik wil dus wel eens weten wat jij en/of je vriendje hebt/heeft zitten, aangezien hij er mij toch zo uit knalt (op vermogen zal dit inderdaad zo zijn, daar twijfel ik geen seconde aan).
edit: ik zie net dat je een rf woofer hebt.... ieder diertje zijn pleziertje, zeg ik maar. als jij er blij mee bent is het al lang ok! ieder stelt zijn eigen eisen in zijn eigen wagen en aan zijn eigen install.
en nee mensen, ik wil niet in discussie gaan of opscheppen, stoefen of whatever, dit is absoluut niet de betrachting van mijn post. alleen was dat van eruit blazen helemaal anders bedoeld dan white devil het denk ik opvatte.
-
White Devil

-
White Devil

ha ja inderdaad ik probeer vw uit zijn hooft te krijgen maar wil nog niet echt lukken hij wou mij een polo geven maar ik heb gezegt dat mijn ax alles voor me is en daar kan een polo niet tegen aan...Meltdown wrote:Wil nu niet dom doen of zo he, maar is uw vriend niet een beetje gek aan zijn hoofd?
Ik bedoel.... een Golf...![]()
Greetz
kicker moet mij ook nog bewijzen maar dat zien we dan wel als alles er in zit...
-
White Devil

das gesprokenDrake wrote:nja ik zou met kicker niet echt blij zijn, dynnaudio of cdt mogen mij wel sponseren
mijn peerless/seas combinatie zal t ook niet slecht doen denk ik zo
kijk, zoals ik al eerder zei: ieder zijn ding. maar wie wil er nu nog kicker.... de meeste mensen hebben t zo onderhand wel gehad met kicker (op hier en daar een solobaric na ofzo). t is gewoon lang niet meer wat t geweest was. eerlijkgezegd wil ik er nog ni dood naast gevonden worden, maarja das mijn bescheiden mening....
dusja, leuk voor je vriendje (aaaargh, praat jij nog over iets anders, zoals bijvoorbeeld wat je ZELF aan t doen bent of verwezenlijkt hebt?) maar ik ben ni echt onder de indruk
een deel van de hobby is ook het zelf bouwen vind ik. daar beleef je gewoon ook plezier aan. uiteraard zullen er ook frustraties zijn, maar dan ben je deste blijer als alles mooi gelukt is achteraf. ik WIL zelfs ni gesponsord worden, ik bedoel, ik werk voor mijn materiaal en ik spaar er voor. ik kan met gerust hart zeggen dat k fier kan zijn op wat er in mijn wagen zit/gaat zitten, en dat kan iemand die alles LAAT doen dus ni. en al helemaal ni als ie t materiaal nog nieens zelf heeft betaald.