Edwin aka edwin ss50 (AX 1.4 GTI '92)
Moderator: webmasters
ik ben jaloers.. Wat voor peugeot (of hoe je het schrijft) motir is ut?
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link!
Klik Hier!!
ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**
Klik Hier!!
ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**
-
- AX liefhebber
- Posts: 363
- Joined: FriJan21, 2005 11:05:32 PM
- Location: st.nyk
- Contact:
peter wrote:Is dat unlocken ook niet gelukt bij dat adres wat ik je gegeven heb? Bij mij deden ze er niet moeilijk over, ik had m'n ecu een week later geunlocked weer thuis...
ik heb met hun gesproken, en het was gewoon niet mogelijk om dit type ecu te unlocken, was te nieuw.
en toen zag ik die bult draden en dacht ik dit moet anders, en toen zag ik megasquirt.
en ik kan gratis gebruik maken van een rollenbank, zolang als ik wil, dus alle tijd om af te stellen
het is inderdaad een motor uit een 206 met 110 pk.
en ik ben nu ook wel benieuwd hoe het gaat rijden
-
- AX liefhebber
- Posts: 483
- Joined: SunAug29, 2004 8:30:15 PM
- Location: Harderwijk
- Contact:
-
- AX liefhebber
- Posts: 363
- Joined: FriJan21, 2005 11:05:32 PM
- Location: st.nyk
- Contact:
Last edited by edwin ss50 on ThuDec21, 2006 6:50:50 PM, edited 1 time in total.
-
- AX liefhebber
- Posts: 363
- Joined: FriJan21, 2005 11:05:32 PM
- Location: st.nyk
- Contact:
-
- AX liefhebber
- Posts: 363
- Joined: FriJan21, 2005 11:05:32 PM
- Location: st.nyk
- Contact:
ik sinds vandaag de trotse eigenaar van een peugeot 106 gti, alleen er is een probleempje mee, hij heeft gebotst.
maar dat kwam goed uit want dan zijn ze een stuk goedkoper
ik houd op met het 206 systeem en kon voor een goede prijs deze auto kopen, ik ga nu de 106 gti motor in de ax bouwen met kabelboom.
ik wil eigenlijk het dashboard er ook in hebben, deze vind ik eigenlijk mooier dan die van een ax.
en voor de rest ga ik hem slopen en in onderdelen verkopen.
ik heb nu niet een foto, maar die komt nog wel.
dus iemand nog interesse in 106 gti onderdelen?
zit een 4 gaats onderstel onder met sport schijven voor en gele konis achter, ABS, remus uitlaatje, k&n filter, zelfde interieur als ttf volgens mij, 14inc originele sport velgen met hele goede banden (1 band is stuk, zit een bobbel op de zijkant), stuurbekrachtiging, eeeemmm ja, dat is het ongeveer.
ik hou jullie op de hoogte.
maar dat kwam goed uit want dan zijn ze een stuk goedkoper
ik houd op met het 206 systeem en kon voor een goede prijs deze auto kopen, ik ga nu de 106 gti motor in de ax bouwen met kabelboom.
ik wil eigenlijk het dashboard er ook in hebben, deze vind ik eigenlijk mooier dan die van een ax.
en voor de rest ga ik hem slopen en in onderdelen verkopen.
ik heb nu niet een foto, maar die komt nog wel.
dus iemand nog interesse in 106 gti onderdelen?
zit een 4 gaats onderstel onder met sport schijven voor en gele konis achter, ABS, remus uitlaatje, k&n filter, zelfde interieur als ttf volgens mij, 14inc originele sport velgen met hele goede banden (1 band is stuk, zit een bobbel op de zijkant), stuurbekrachtiging, eeeemmm ja, dat is het ongeveer.
ik hou jullie op de hoogte.
Last edited by edwin ss50 on ThuDec21, 2006 6:53:09 PM, edited 1 time in total.
Heel verstandig om een sloper te kopen, had ik ook moeten doen. Heb je ook direct je controlelampjes en metertjes op het dashboard klaar! Ax16v heeft het ook op die manier gedaan, echt alles overgezet, en volgens mij is dat de beste manier, geklooi met de kabelboom heb je in ieder geval niet meer Succes!
-
- AX liefhebber
- Posts: 363
- Joined: FriJan21, 2005 11:05:32 PM
- Location: st.nyk
- Contact:
omdat ik nu een andere motor heb moet de oude er uit, en dan verander ik direkt een paar dingen.
de gaskabel die bij de 106 motor hoort en de koppelings kabel, de rembekrachtiger, brandstof leidingen en eindelijk heb ik nu dus ook een stuurpomp die gaat er nu ook direkt op omdat ik er nu goed bij kan.
en een soort van veerpoot brug, de peugeot 106 gti heeft een stokje van het "subframe" waar de draagarm aan zit en die gaat naar het schutboord, en werkt zo als een soort van draagarmbrug.
daar maak ik nog wel eens een foto van.
de nieuwe "vieze" motor, als alles goed is aangesloten en alles werkt ga ik er eerst eens mee rijden en dan haal ik hem er weer uit en dan ga ik de motor uitmekaar halen en reviceren.
de oude motor
de motor er uit.
en het verschil van rembekrachtiger.
de gaskabel die bij de 106 motor hoort en de koppelings kabel, de rembekrachtiger, brandstof leidingen en eindelijk heb ik nu dus ook een stuurpomp die gaat er nu ook direkt op omdat ik er nu goed bij kan.
en een soort van veerpoot brug, de peugeot 106 gti heeft een stokje van het "subframe" waar de draagarm aan zit en die gaat naar het schutboord, en werkt zo als een soort van draagarmbrug.
daar maak ik nog wel eens een foto van.
de nieuwe "vieze" motor, als alles goed is aangesloten en alles werkt ga ik er eerst eens mee rijden en dan haal ik hem er weer uit en dan ga ik de motor uitmekaar halen en reviceren.
de oude motor
de motor er uit.
en het verschil van rembekrachtiger.
-
- Drempelkiller
- Posts: 3709
- Joined: SatOct09, 2004 4:07:33 PM
- Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
- Contact:
Edwin van harte gefeliciteerd.
Groetjes, Henk
Groetjes, Henk
Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl