Ik vraag me af wat voor motor er in mijn sloopbakkie zit.
Dit omdat de downpipe een een stuk dikker is dan bij mijn 1.1carb.
Waar kan ik het makkelijk aan zien?
Harttransplantatie is geslaagd!
Nu in de testfase beland...
motorcode is het makkelijkst.
Waar dat donkergrijze stukje slang begint naar je luchtinlaatbuis toe vanaf je hitteschild van het uitlaatspruitstuk recht naar beneden kijken, daar zit een ijzeren plaatje op het blok, daar staat de motorcode.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
lijkt mij een 1.4, maar merk je 't dan niet als je er in rijd? merk je niet t verschil tijdens t rijden? hoe staat de auto verzekerd ofzo?
er zal vast wel iets zijn waaraan je makkelijk kan zien wat voor blok het is.
Hij is idd sneller als mijn 1.1carb, vooral bij snelheden boven de 50km/h, maar het is geen spectaculair verschil(vind ik dan).
Een flinke steile berg hier in de buurt gaat een stuk beter.
Het viel me voornamelijk op dat de uitlaat een stuk dikker is.
Misschien dat het verschil niet geweldig groot is omdat het blokkie niet helemaal in orde is/wat liefde en aandacht verdient?
Volgens de RDW is het iig een 1.1, mja, dat wil nog niet zeggen dat niemand er een ander blokkie in gelepeld heeft.
Dat bedoel ik. Misschien is de airflow daardoor beter en trekt ie harder op.
Geen idee, daarom vraag ik of iemand een idee heeft wat voor blokkie het is.
inlaatspruitstuk is van een 1.1 Of de motor een 1.1 is is moeilijk te zeggen. Is het blok ooit vervangen dat jij weet?
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Het is een andere vorm. Als je de 2 naast elkaar houd dan zie je het meteen. 1.4 spruitstuk is veel beter vormgegeven.
Tsja, hij trok idd wel lekker door na de 120.
Na de 160 ging 't langzaam en ben tot de 170 gekomen voor de afslag er was.
Maarre als een 1.1 sneller loopt met een andere uitlaat, dan zal een 1.4 ook wel langzamer lopen met een verkeerd inlaatspruitstuk, dus dan weet ik nu eigenlijk nog niks
klopt precies, dat wordt dus echt zoeken naar een motorcode of [negeermodus]